Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Jävla helvete..

Av Frida Skoglund - 27 juli 2010 17:17

Någon lägenhet lär jag ju aldrig få i alla fall, är ju en sak som är säker. Lägger ner energin på att klicka på "visa intresse" när jag ändå blir lika sur och grinig varje gång någon annan får lägenheten. Funny for you, skit grejer. Känns som att alla andra kan få en lägenhet så lätt så, bara att dom knäpper med fingrarna så har dom ett nytt ställe att förflytta sig till. Men när det kommer till lilla mig, nej då är det omöjligt.


Jag är så less också på att få allting att fungera, på att försöka på allting att fungera. Jag är så irriterad på att allting alltid ska få gå före mig vad det än gäller, och mycket mer. Jag är också skit jäkla less på att jag alltid får höra av mig till människor över allt och fråga om man ska göra något och så vidare, sen när dagen är kommen nej då blir det andra planer. 


Ska sitta hemma ensam hela livet jag istället, lika bäst det.


  

 
 
Beatrice

Beatrice

27 juli 2010 18:42

Men anmäl dig på direktuthyrda lägenheter så får du den garanterat. Det är det vi gjort hela tiden. Orkar inte stå i kö, men man kan ju inte ha speciellt höga krav heller. :p Finns ju jätte mycket lägenheter på Bollnäs Bostäders hemsida, mycket tvåor och ettor sist jag kollade iallafall. Sen kanske dom ligger skit kasst men man har inte råd att vara kräsen, och som du som verkligen behöver flytta kanske får ta det som finns bara.. Man kan ju flytta fler gånger, du kommer ju inte bli kvar där hela livet. :p Som vi, vi flyttar ju till en tvåa snart, aldeles förliten men vi måste. Lycka till iallafall med att hitta något :)

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Isabella Schölling

Isabella Schölling

27 juli 2010 20:59

FÖRSTÅR DIG !!

Vi har sökt lägenheter skit länge nu och dem har sagt att man ej kan släppa före barnfamiljer osv. Jag blir så trött på skiten, för jävla apor till invandrare ska få lägenheter före barnfamiljerna. Dom har iallafall lovat oss att inom ett halvår ska vi ha en lägenhet, men det tror då fasen inte jag på. Men ändå, tänk vilken jävla lyx att bo hemma den första tiden. Betala en hyra på 2000 kr och få mat gratis och extra hjälp med liten när man väl behöver det. För i början behöver man extra mkt hjälp.

http://www.mammaisabella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards