Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Inget mer.

Av Frida Skoglund - 14 juli 2010 13:09

Det är tråkigt att blogga nu för tiden, riktigt jäkla tråkigt. Det var mycket roligare förut när man visste vem som läste & att folk sa till vad dom tyckte och tänkte om det jag skrev. Även om det var positivt eller negativt, klart det positiva tog över det negativa. Jag kommer på saker hela tiden som jag vill skriva om, större saker som ett slags ämne eller sådant. Men jag vet inte, jag vet inte om jag tänker skriva om det mer. Vet inte alls om jag tänker skriva mer överhuvudtaget här mer.

Jag ska fortsätta, men med ett lösenord i så fall. Kanske har bloggen öppen någon gång ibland, högst en gång i veckan eller så kanske. Lösenordet kanske inte alltid kommer att sitta kvar, men tills vidare då det ändå sitter där. Det kommer ju delas ut till dom som vill, till dom som läser och dom jag vet läser men ja ni förstår.

Det är väl ändå så att jag kanske inte ska skriva för hela världen trots allt, bara för några få personer. Ja så är det nog, och ja så blir det nog.


 

 
 
Ingen bild

Pappa

14 juli 2010 13:13

Frida!! Du är välkommen hit när som helst...
Jenny hälsar!!

 
Ung mamma

Ung mamma

14 juli 2010 14:13

Du vart ju skit arg på mig när jag sa vad jag tyckte om din blogg och du sa att jag skulle hålla det för mig själv... Klart man inte vill säga nått då.

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Izabella

Izabella

14 juli 2010 14:33

Hej! lessen om jag kanske inte kommenterar så mycket, läser bloggen mest när jag är på jobbet och då är det svårt för mig att göra det.
hursomhelst så tycker jag att det är intessant att läsa din blogg, jag gillar den verkligen! det vore synd om du la ner den. Jag kan försöka kommentera mer i så fall :D

http://Jzza.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

14 juli 2010 15:11

Jag följer din blogg och tycker det är jätte intressant, som jag sa förr så tycker jag att du ska fortsätta :)

http://annikastromberg.blogg.se

 
Annika

Annika

14 juli 2010 16:16

Jo jag kan förstå det, jag har också lessnat.
men fortsätt tycker jag, och jag tar gärna lösenord för jag gillar din blogg :)

http://annikastromberg.blogg.se

 
maria

maria

14 juli 2010 16:27

Jag älskar verkligen att läsa din blogg vilket jag gör nästan varje dag. Du är riktigt duktig på att skriva! Så skulle gärna vilja fortsätta läsa här :-)

http://mariadehlin.blogg.se

 
Mia, 17år och mamma  till William och Marcus

Mia, 17år och mamma till William och Marcus

14 juli 2010 16:30

Hej hittade din blogg via Bella.
Var bara tvungen att kika förbi ;). hehe.

Hur känns det nu då? Att bli mamma? :).
Är barnetspappa med i bilden?
//kram, Mia

http://www.snuttegubbe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards