Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Frida Skoglund - 1 april 2010 17:40

Var hos tandläkaren idag, gick bra då jag fortfarande är fri från hål och det känns jävligt bra! Sedan efter det gick jag runt på stan med Bea och Milo, handla nytt till sminkväskan och en jäkla massa godis och påskägg till Johannes, så poff! Så var pengarna borta, så där rök dom 500:- jag fick av farmor i förrgår, men men man måste ju få köpa lite till sig själv också så man blir på bättre humör! Efter ett tag så började det regna igen så var bara att dra sig hemåt.
Jag gav nyligen Johannes sina påskägg, först dom som var lite mindre så när han fick den större så blev leendet så stort så. Men istället för att äta godiset, leker han med godis ormarna/bilarna istället, jaja det är ju hans godis så han får göra vad han vill med hur som helst. Får se vad som händer ikväll, blir väl förmodligen bara till att sitta hemma som vanligt och ruttna, försöka få saker i sin ordning kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards