Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Frida Skoglund - 9 april 2010 10:56

Var inte med Sofia igår, men umgicks i alla fall med Beatrice och lilleman! Hade grymt tråkigt igår och försökte väcka lillen men det gick inge bra alls, tills popcorn skålen kom fram! Fast när jag ska sova fungerar det bra att liva på, och då går det ju inte att sova eftersom det är tusen gånger roliga att ligga och känna det, tråkigt att det bara är jag och ingen annan som kan, eller ja det är väl tråkigt för dom ;). Och vaknade fint idag, då var de också lite liv, men inte allt för mycket! Så det fick i alla fall en på andra tankar, är så glad över att få den känslan osv.
Hur som helst, jag satt mig vid datorn nu & såg att dom sökte nå jobb i Stockholm, så grymt sugen på att skicka in en ansökan och bara försvinna här ifrån och få börja om från början med min lilla älskling isfl, och då finns det ju också inkomst osv. om jag nu skulle få det jobbet som sagt. Tror ändå att jag försvinner hem ifrån ett tag nu, finns ingen respekt innanför dessa dörrar och jag får aldrig sova ut. På kvällen är det mamma och Torbjörn som pratar , högt. På morgonen är det Johannes som skriker som en toook enda tills på kvällen då han slocknar, förstår inte.. Så åker iväg och vilar upp mig, men var vet jag inte än. Ska först och främst på ultraljud så får vi se hur det blir efter det! Jag längtar att få flytta & se en liten en. Näe, nu tror jag fan att jag skickar in min ansökan..

Ovido - Quiz & Flashcards