Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Frida Skoglund - 16 april 2010 21:41

Har umgåts med syster hela dagen, hämtat pengar osv. och nu sitter vi här och trycker i oss en skål med popcorn, men blir så jäkla törstig av det så det är lite små jobbigt!.
Johanna kom förbi en sväng idag för att låna något att ha på sig ikväll då hon skulle ut, hade väl inte så mycket som satt bra på henne vad hon själv tyckte, jag såg inte riktigt när hon provade kläderna men allt bör väl passa bra på den snyggingen tycker jag!
Har väl haft en skapligt bra dag tycker jag i alla fall, men det börjar dock vända nu - men ändå inte.
Har stört mig på en viss sak hela dagen, men nu börjar jag bara komma ihåg massa saker och det känns väl skapligt bra att veta att det fortfarande är så & att det inte är någon idé att bry sig heller.
Beatrice skulle ju ringa mig ikväll, men tror hon glömde bort mig där borta i Spanien, men det har jag full förståelse för! Hon är ju där för att träffa familjen och umgås med dom och koppla av, inte för att sitta och prata med mig telefonen!
Jaja, ska väl fortsätta med mitt och försöka se om det är något vettigt på tv.

Av Frida Skoglund - 16 april 2010 12:57

När jasg kom hem igår kom Larsson pipandes och glader, så låg syster och sov i sängen min - snäll så hon. Senare runt sju tiden kom Rasmus, stannade i två timmar sen drog han vidare och har pratat med han för ett litet tag sen och då lät det som att han hade kommit fram osv. i alla fall.. Syster sov över här & snarkade så fick putta till henne några gånger innan hon fattade något, men dröjde inte länge innan hon låg där snarkandes igen - men jag fick tydligen igen efter de gånger jag stört henne.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men något mysigt eller roligt dyker väl förmodligen upp, ska dock inte vara uppe för länge ikväll för imorgon ska vi här hemma iväg på dop vid tolv tiden tror jag det började? - dålig koll.
Ska vänta hela dagen på att Beatrice ska ringa, vilket hon skulle göra ikväll & jag längtar som en tooook!

Ovido - Quiz & Flashcards