Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Frida Skoglund - 25 april 2010 16:08

Var hos farmor och farfar och åt lax idag och pratade på, kikade lite på datorer och sånt. Ska äntligen få en ny, som förmodligen kommer funka en aning bättre. Den här fungerar väl skapligt den också, men den är en aning trasig om man säger så, får skylla mig själv då det är den som får lida - kryllar med virus också..
Imorgon ska vi troligtvis åka till Söderhamn och träffa Philip en sväng och prata lite osv. ska bli skönt att få träffa han efter ett par dagar, tänk att snart är det inga dagar emellan åt - happy face!
Mamma, Tobbe och Johannes är och handlar, skulle väl försöka få med något åt mig hem då hon ändå lyckades få med sig mina pengar - duktig så vi.
Jag har fått något ryck och sitter och lyssnar på en massa gamla låtar, fast dom är ganska bra. & jag var kanske runt tolv år då jag hörde dom förut? Och då förstod jag inte riktigt vad dom sjöng, eftersom jag sög på engelska.. Så nu är dom faktiskt tusen gånger bättre! Vilken tur det är, slipper man sitta och leta ny musik hela dagarna och det är knappt något som går att lyssna på nu för tiden.
Nu ska jag gå ut och få mig lite luft, sitta lite i solen i typ 5 minuter sen fryser man väl.

Av Frida Skoglund - 25 april 2010 11:43

Gjorde inte så jäkla mycket igår, prata en del med Sara och hade det myspys med lillebror.
Har blivit en aning förstörd av allt som pågått här hemma nu, så det blir väl ett slut på det nu snart också, hoppas jag! :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer heller, ska väl börja tvätta kläder och packa ner det osv. så det finns till senare!
Jag och Philip började prata om igår att jag skulle flytta till honom, och det tänker jag göra nu på onsdag eller torsdag, så farfar skjutsar dit mig & nödvändiga saker som behövs.
Tror sprattel kände att något bra var på väg att hända, för har aldrig känt sånt liv från den! Och kraftigt var det också, så det kändes utifrån så nu så är de på gång här!
Ska väl försöka ta tag i och äta något nu, sen kanske gå ut en sväng och skaka bort allting!

Ovido - Quiz & Flashcards