Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Frida Skoglund - 8 april 2010 09:53

Igår hjälpte ju Zara mig med att fixa naglarna, sätta på tippar bara för det är så mycket snyggare om jag får bestämma. Hur som helst, senare på kvällen upptäcker jag att nageln på vänster tumme har börjat lossna i höger hörn, så jag körde ju under penseln med lim på under nageln och den fastnade igen, var tvungen att göra om hela nageln så det blev fucked! Sen när jag ska sova, så har jag fått en spricka i nagel på höger tumme!! Och även den har börjat lossna, så det första jag gjorde idag var att lika nu pensla på under nageln, hade tur nu så slapp göra om hela skiten. Men efter att ha haft på lite nagellack så blev det bra och misstagen syns allt mindre ;) ni kanske tycker det är så jävla ointressant, men dit jag vill komma är jag är vet inte hur jag lyckas med allt? Jag är nog den klantigaste som existerar på denna jord.
Nu ska jag väl i alla fall göra mitt bästa och försöka vakna till liv, sedan försöka få i mig frukost (mår ju så grymt dåligt på morgonen -.-) Sen ska jag väl se om jag hinner med lunch innan jag ska träffa Beatrice, och vi får inte glömma att duscha, smink och platta håret! Efter att ha umgåtts med Beatrice och en aning kramar och puss och hej för säkerthetskull om vi inte skulle hinna ses innan hon, Milo och Oskar åker till Spanien (och vi får inte glömma att krama lite på Milomannen också), så blir det i alla fall att träffa Sofia, och det var veeeerkligen inte igår! Så dagen kommer bli lyckad, och tro det eller ej men jag är på ett strålande humör, helt awesome!
Och den lilla är vaken och puffar och stökar, och det gör mig hel!

Ovido - Quiz & Flashcards