Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Frida Skoglund - 30 april 2010 19:56

Fast visst, en del har väl kanske redan festat ett tag idag - vad vet jag?.. Jag tänker i alla fall gå och lägga mig, har ingen anledning till att vara vaken och jag orkar inte göra någonting heller, sen får jag väl se när Philip dyker upp.
Blev ingen bakning idag heller, jag och Philip somnade efter att vi hade ätit - så duktiga!..
Men vi ska ta tag i bakningen imorgon istället, får se om det blir av nu men det är väl tredje gång gillt, eller?

Ja ja, hoppas på en mer lyckad dag imorgon med mindre huvudvärk. För nu har jag gått på alvedon för tredje dagen, och jag vet inte riktigt och min bebbe tycker att det är så kul att få i sig en alvedon tre dagar i rad - så imorgon får fan huvudvärken vara borta! Och, är den inte det så tänker jag fan sova hela dagen också!
God natt och hej.

Av Frida Skoglund - 30 april 2010 18:22

trött trött TRÖTT!!!, på dig som ska vara så seriöst störd som alltid, låtsas som ingenting och tro att allt är så jääävla perefekt! Ger bara dubbla budskap (eller hur man säger) heeela tiden, jag har verkligen lessnat på det där och kanske därför jag inte tänker göra något mer åt det, din jävla tur nu för jag tänker då fan inte göra ett shit längre.   

Tidigare idag pratade jag med Johannes när jag gick till bussen då jag skulle in och handla med Philipen, och han ville att jag skulle komma "hem" & dit, och frågade flera gånger om jag var på väg dit men jag var ju tvungen och säga nej och då frågade han glatt "kommer du sen då?" nej sa jag då också, och stackarn blir tyst så frågar jag vad han gör så säger han "jag blir bara jätte ledsen" sen gav han telefon till mamma, och grät hysteriskt i bakgrunden och säger bara "Bia om och om igen". Usha, det skär verkligen i hjärtat när han är så där ledsen och gråter "efter en" - men min lill prins ska inte vara ledsen! Näpp det ska han inte, för jag kommer spendera så mycket tid jag kan och orkar med honom ändå, han är ju mitt lilla hjärta och Philipen är mitt stora hjärta!

Philip åkte nyss iväg till sin kompis, så blir hemma själv ikväll men vad gör det? Slipper han ha tråkigt med mig i alla fall  , sen är det roligt om han får gå ut på också och bara för att jag är gravid ska inte han behöva sitta hemma alla fredagar och lördagar med mig för det!

Men jag har planerat kvällen i alla fall, trycka i mig chips och dricka, ringa min älskade lillebror och bråka för fullt med lillen   (kom på det, han lämnar inte mig själv! Jag har bebben o busa med, och kissekatten brukar vara här inne ofta!)   

Av Frida Skoglund - 30 april 2010 11:28

Vad jag tycker det är jobbigt med dessa humörsvängningar, ibland kan jag skratta åt allting och ibland vill jag bara gråta hela tiden - gråt period nu ush!!..
Vill inte vara där längre nu, vill komma bort där ifrån fort som bara den och skratta hela tiden åt allt och ha allmänt super roligt!
Jaja, det försvinner väl kanske snart hoppas jag i alla fall.

Idag kanske och hoppas jag på att jag och Philipen ska baka kladdkaka, hoppas han kan det bättre än mig för det brukar oftast bli fail när jag bakar något, men det kanske går bra nu också... - Lär sig av sina misstag?..

Göra något annat tillsammans och inte bara sitta och glo in datorerna hela dagarna!
Det är så lång tråkigt när han är i skolan, vill faktiskt också ha något att göra om dagarna. Men kanske ska ta det lugnt just nu i alla fall, sen så kanske man kan ta tag i något! För det är super tråkigt att bara sitta och inte ha något att göra, jo jag ska ta och plocka lite nu! För det är så sant som han säger, jag stökar verkligen ner här hemma - plocka plocka!!

Ovido - Quiz & Flashcards