Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Frida Skoglund - 28 april 2010 19:22

I den "lilla" magen har det varit full snurr heeela dagen, jo lillen kanske tagit ett uppehåll 30 min - en timme åt gången så där, sen är det bara ping pong tjong och fart i gatan! Men klagar gör jag då verkligen inte, bara mysigt och skönt!
Men nu kanske lillen sagt god natt, varit lugnt ca 30 min nu ju faktiskt.  

Sitter hemma nu och nöter här vid datorn och läser bloggar medan bubbisen sitter och spelar sitt cp wow.  - tycker om dig ändå.

Av Frida Skoglund - 28 april 2010 16:31

Var ju hos mamma tidigare, och skulle ta med mig datan och tv dosorna eftersom jag glömde dosorna där igår. Så skulle jag ta med mig vatten också, för jag måste ha det typ jämt känns det som - även fast jag kanske inte dricker det.
Hur som helst, jag fick med mig datan men själva datamusen på datorn har slutat funka så måste ha en vid sidan om, och den glömde jag (!!), sen glömde jag självklart tv dosorna också och ja, vi får ju inte glömma vattnet.
Snacka om att hjärnan har sprungit och gömt sig, fy fan mitt minne är verkligen på botten. Men det kanske blir så när man lever i stress och drama.


Har i alla fall fortfarande världens underbaraste lillebror!  
                 
                                 

Av Frida Skoglund - 28 april 2010 11:42

Sitter hemma hos mor och fjantar på med lillen i väntan på att låna dusch och pallra sig ner på stan för möte.
Somnade på bussen så ritar bara kors i taket för att jag vaknade till skapligt innan vi kom hem, snacka om att hjärnan inte är med. Tänkte att "nu ska jag plinga" så satt jag och väntade ett litet tag till, så nästan framme så kommer jag på att "ja men justja, här ska ju jag av".
Har möte strax efter ett, vet inte om farfar skulle med eller inte - går nog själv ändå.
Sedan blir det hem och ta med sig lite saker, eller om jag struntar i det och tar med det imorgon istället då ändå mamma ska komma med det sista tror jag.
Ska till Bollnäs imorgon också, har möte med någon Anita på familjecenter, kom inte rikigt ihåg varför jag valde att träffa henne men men, kanske är skönt det också jag vet inte.
Ska bli skönt att träffa Erland idag igen, var ett tag sen sist - sen är det alltid toppen att prata av sig med någon utomstående.
Vill prata med soc ganska fort nu, så det blir någon lägenhet någon gång innan lillen kommer, för det kan ju ta någon/några månader innan det går att fixa också.
Jaja, jag hoppas på det bästa!

Ovido - Quiz & Flashcards