Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Frida Skoglund - 14 april 2010 19:37

Hämtade Philip runt två tiden sen for vi iväg till Gävle, kollade lite på stan i typ 30min sen åkte jag och Philip till sjukan t. ultraljudet.
Var bara i v.15 så vi ska tillbaka om tre veckor och kolla upp mer då, så nu finns det ännu mer att längta efter! :).
Den sprattlade massa också, speciellt när man skrattade till - sprattelkusen.
Hade för övrigt en perfekt dag, och var hur great som helst att få träffa Philip igen!
Får se vad jag gör ikväll, ska snart trycka i mig någon varm macka så jag också kan bli lite mätt, jag och mor handlade massa chips o dip och trams på vägen hem, så det ska man också trycka i sig!

Av Frida Skoglund - 14 april 2010 10:00

Syster åkte hem igår, men tror hon skulle komma tillbaka idag innan vi åkte iväg till Gävle, tror hon sa det i alla fall? Fast jag kanske inte lyssnade så bra heller, hörseln är dock inte på topp.
Gick och la mig en aning tidigare igår, och vakna runt nio - halv tio och det var skapligt skönt men hade super ont i huvudet, vilket jag också drömde att jag hade - det är helt skjukt det där.
Kände igår hur glad jag blev över att ha valt bort en äldre vän för ca åtta månader sen, sjukt skönt är det då hon nu börjar visa sitt rätta jag :). Även fast man hör olika från massa håll så vill man ju ta reda på sanningen själv, right?
Idag idag idag ääääntligen (!), är det dags att åka till Gävle för detta efterlängtade ultraljud som jag fick tid för idag i februari tror jag? Var i alla fall en lång och jobbigt väntan, och trodde aldrig att jag skulle komma till den här dagen.
Hoppas att allt ser bra ut & att jag är i den veckan det sagts, spelar egentligen ingen roll då huvudsaken är att den är frisk! :)
Svänger förbi Stugsund och hämtar Philip först, sen så raka vägen mot Gävle! Eller ja, ett eller annat stopp och - sorry.
Jaja, skriver mer sen!

Ovido - Quiz & Flashcards