Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Frida Skoglund - 20 april 2010 13:42

Tog bussen från Söderhamn runt åtta tiden, så när jag kommer hem så började jag bara prata på med mamma osv.
Dubbel kollade om det var idag jag skulle till barnmorskan och så var det, och kollade minst 5 gånger om det var klockan elva - men det var det inte.
Så när klockan blev halv elva, började jag stressa som en tok och slängde på mig kläder och massa medans mamma satt och segade sig, klockan elva var vi väl halvvägs och jag fick lite smått panik..
Så väl framme, så säger hon i receptionen att det var halv tolv! & jag hade skrivit halv tolv också, hur blind och dum i huvudet får man vara? - suck..
För övrigt verkade allt bra & Sprattel växte som den ska sa hon i alla fall, alltid på topp med bra nyheter!
Blir väl att åka tillbaka till Söderhamn senare, det är så skönt för där är det tyst och lugnt! ;)
Nu ska jag tänka på annat och göra något annat, så jag slutar vara irriterad på små ungar som hoppar från kille till kille och älskar någon efter en dag ;) gulligt - nej.
Haha, ibland stör man sig verkligen på allt! ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards