Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Frida Skoglund - 17 april 2010 18:25

Syster spenderade natten här i natt också, tror allt att hon blivit mammig av sig igen ;) hehe. Spenderat hela dagen framför tv:n och glott på nå jävla skit på mtv, och lika än. Känns verkligen segt idag, allting! Har inte orkat gjort så mycket, och kommer inte heller göra.
Vet inte riktigt vad jag ska röra ihop idag, har inte så mycket tankar osv. & även om det finns några så är det inget jag tänker dela med mig utav här.
Sitter väl just nu och väntar på maten, dom står och kämpar med att Johannes inte ska röra grillen för den är varm, eller ja "het" som mamma säger. Dom ska grilla kycklig, men jag tycker inte om den sortens kyckling så jag trycker i mig något annat i stället.
Jag vill åka utomlands och bli super brun, så tråkigt att vara så jäkla blek som jag är nu, & jag lyckas ändå aldrig bli riktigt brun heller. Sen nu kan jag ju inte få lite fejk bränna heller, som alltid brukade vara en start innan jag gav mig ut i solen de tidigare åren, men men får kämpa nu istället! Vet inte hur han lyckats men, Johannes har då allt fått sig lite färg! & ändå hade han nästan bara varit i skuggan den dagen sa mormor, men han har väl kanske jätte lätt för att bli brun vad vet jag.
Ska väl göra i ordning popcorn tills ikväll, i kastrull dom blir så mycket godare om dom står någon timme innan man tar sig en bit utav det hela.

Ovido - Quiz & Flashcards