Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Frida Skoglund - 29 april 2010 17:47

Åkte till Bollnäs idag igen för skulle gå på två möten, men på vägen till bussen få fick jag massa typ små kramper i magen så fick stanna hela tiden & gå så sakta som möjligt, och sakta som jag gick så blev det inte bättre för det - ännu värre!
Väl framme i Bollnäs och jag håller på och avlider, så jag gick inte på något möte för istället låg jag och tog det lugnt och försökte få värken att försvinna. Det gick bättre efter att ha duschat ett litet tag så blev det faktiskt bättre.
Efter två tiden skjutsade mamma och Tobbe mig till stationen för då var det dags att rusa hemåt förstår ni, så hoppade av på resecentrum och tyckte att det skulle ta evigheter innan den andra bussen skulle komma. Ja visst, den är ju så klart sen (!!) och av vilken anledning vet jag inte, för det var inte en människa förutom han som körde på bussen. Sen körde han super dåligt också, var lite rädd där ett tag faktiskt då han även började prata med sig själv och folket som gick utanför bussarna (?).
Sen när jag kliver av bussen kommer det en unge och nästan cyklar in i mig, ooooh! - irriterad!. Så på vägen hem tänkte jag att jag ska ALDRIG lämna detta rum igen, men sen kom jag på att jag har massor att göra som måste ske utanför rummet så ja, det sket sig det också!
Ska vara skit dryg mot Philip idag, eller nä kanske inte men jag vill goooosas massor!
Just ja! Idag tog lillebror min hand på benet och sa "Bia, vi gifta oss, nu på en gång" så gav han mig en lång kram, ganska go!  
 

Ovido - Quiz & Flashcards