Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Frida Skoglund - 3 april 2010 17:12

Så var det den här jävla påsken då, vilket jag nu hatar. De program jag velat se sen i torsdag tills idag går inte pga jävla star wars filmer osv. och det suger verkligen! Vaknade kanske inte på rätt sida idag heller, har varit rätt grinig hela dagen och gjort ett och annat. Men jag tror faktiskt att jag kan få ett bra avslut på kvällen ändå för nu känns det faktiskt en hel del bättre, konstigt nog. Får se om kanske Rasmus kommer förbi ikväll eller imorgon, annars kanske jag drar och träffar Stina en sväng som skulle på någon fest i Bollnäs och hon ville att jag skulle komma, men kommer nog inte gå dit. Kanske som sagt går och säger hej till henne.
Känns också som att allting kommer att ordna upp sig nu, även fast jag lär ta tag i allting själv, men det kanske blir bäst så också. Hoppas man kommer ut ur denna period och piggar på sig snart nog så man kan gå ut och mysa runt med de vänner man inte träffat på en hel dagar.
Blir förmodligen även Gävle nu någon dag i veckan, får se hur länge man stannar där också. Jaja, hej så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards