Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Frida Skoglund - 7 april 2010 18:29

Har väl inte hänt så mycket det senaste dagarna, ingenting vettigt och absolut inget speciellt alls! Jo, igår då jag umgicks med Svedberg igen, var trevligt då det var ett par år sen sist! Spenderade även natten där, prata en del skit snack och fick tänka på ett och annat. Idag har jag fixat naglarna, blev väl si så där då en del blev som vanligt mycket bättre en de andra.
Känns som att jag har en hel del att tag i för övrigt, som jag ångrar och vill få ogjort och massor, får bara en ruskig känsla när jag tänker på det och det är inte alls roligt att ha den där jävla känslan. Synd bara att det knappt finns förståelse till att förstå från alla håll, men det som blir kommer i alla fall bli det bästa, eller det är det jag hoppas på så klart! Tur att det finns något litet som inte finns till, som kan göra en så glad av en liten puff.
Jo då, livet leker vidare då jag lever i tron på att allt ska fixa till sig inom kort framtid!

Ovido - Quiz & Flashcards