Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Frida Skoglund - 19 april 2010 11:32

Vaknade runt nio tiden, kände mig hur seg som helst. Sjukt ont i huvudet, halsen, hosta & det svider som tusan i ögonen - eller det sved kanske jag ska skriva.
Men det skiter jag i, för ska ändå åka iväg till Söderhamn för det är verkligen ett stooort måste idag, & jag längtar en aning.
Vet inte om jag ska åka buss eller om mamma eller Tobbe skjutsar mig, för Johannes vill så gärna på barnenshus, och självklart så tjatar jag till mig en skjuts dit så man slipper dryg bussen, fast måste jag så blir det ju absolut buss ändå.
Skönt att komma bort hem ifrån ibland också kan jag säga, varit hemma allt för länge nu och det börjar bli tjatigt och en aning tråkigt också för den delen. Det enda jag gör om dagarna är att sitta här i hopp om att någon uppdaterar sin blogg så det finns något jag kan göra, har ju haft lite tur då syster också varit här de flesta dagarna! Men har ändå inte riktigt varit så mycket med henne heller, lite roligt igår då vi satt och prata om att göra en äppelpaj och då kommer Tobbe in precis sekunderna efter och säger att han har med sig nå grejs så mamma kan göra äppelpaj, glad att man fick det utan att behöva göra den själv ;). Ni förstår, jag och bakning går inte ihop för fem öre! Helt omöjligt, skulle ha i socker när jag skulle göra kladdkaka, hade i för lite socker och mer salt tror jag det var? Vet inte hur jag gör när jag bakar, det blir i alla fall alltid fel!

Ovido - Quiz & Flashcards