Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Frida Skoglund - 11 april 2010 18:11

Pratade med Emmi tidigare idag, vi började prata om allt som vi gjorde för några år sen från femman och uppåt, helt galet vad man skrattade och typ små skämdes över sig själv, jag kan inte förstå att jag betett mig så och att jag var den personen en gång i livet. Men det är ändå hur jäkla roligt som helst att kolla tillbaka och man skrattar lika mycket varje gång.
Det är verkligen minnen man aldrig glömmer då man var mindre, och kunde man spola tillbaka tiden för en dag hade jag nog gjort det ändå, för återuppleva den där lyckan som man bar på då, då ingenting heller kunde krossa en som det kan göra i dagens läge.
Har även inte blivit sådan toppen dag som jag hoppades på, tråkiga nyheter men jag tänker inte ändra på det om det ska vara så. Du som gör valet, du som får skylla dig själv för jag har vid det här läget slutat brytt mig om vilken väg du väljer. Eftersom jag har försökt och försökt och ännu mer, men inte fått ett jävla skit tillbaka, riktigt gullig!
Om tre dagar är det äntligen det efterlängtade ultraljudet, det blir jag och Emmi som åker ner för att se sötnosen, se hur den mår och vad det blir för något, och jag hoppas att den ligger bra och att det går att se också! Det är otroligt hur jag längtar dit, det verkligen pirrar i magen varje gång jag tänker på det, och för var dag som går så kommer jag allt närmre!
Eftersom jag pratade om gamla minnen, så kan jag ännu en gång slänga upp en äldre bild på mig och Emmi, dock två år gammal eller så?
                                     

Av Frida Skoglund - 11 april 2010 11:06

Var äntligen ut med kompisar igår, och det var guldvärt med tanke på mestadels av min tid går till spillo framför datan tråkigt nog. Har fått sovit lite mer i natt i alla fall, men bebben var det liv på hela kvällen och lite in på natten då jag verkligen ville sova, men det är så värt att hålla sig vaken för att känna på något helt underbart!
Imorse då jag vaknade var det som en sten släpptes ner på mig, för jag kom på att min pärla Beatrice och hennes familj åker till Spanien imorgon, och jag kommer verkligen sakna! Men dom är värd att åka iväg och ladda om batterierna! Hoppas hon inte är allt för brun, då hon kommer hem!.
Idag ringde Elin och ville komma förbi, och det var bara att tacka och säga ja för det är inte alltid folk vill komma och se en om man säger så, blir nog mycket prat efter si så där några veckor/månader.
Jag har känt att jag har fått världens "sakna äldre vänner", och även det slog mig imorse, för det här vädret får mig alltid att tänka på gamla tider! Inte för att jag vill tillbaka dit, onej verkligen inte! Jag trivs som det är nu men skulle kunna ändra på en sak, självklart.
Ska äntligen äntligen fixa mitt rum idag, möblera om och sånt där! I like it a lot, fan va skönt det ska bli sen efteråt!
Tänkte att det kanske är dags att lägga in lite bilder också. Take care. 
       

Ovido - Quiz & Flashcards