Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Frida Skoglund - 15 april 2010 15:12

Mamma påminde mig klockan tolv att jag skulle på möte kvart över ett, blev bara till att slänga sig in i duschen och ta sig ner på stan och snacka strunt med folket på mötet.
Var på någon uppföljning angående eget boende osv. tycker att det verkar komma någonstans i alla fall så det är ju bara ett stort plus i kanten. Tänker inte bo hemma i alla fall, kommer inte funka riktigt. Spelar inte sån stor roll var jag hamnar bara jag får känna mig lite för mig själv och inse att jag klarar det mesta på egen hand, kanske utnyttjar mor lite extra då jag bor hemma nu, så hon tror inte på att jag klarar mig själv men det vet jag att jag gör och det är väl huvudsaken.
Efter mötet så kom Tobbe och hämtade mig så åkte han jag och Johannes och käkade sen skjutsa han mig hit till Emmi i Kilafors, kan vara roligt att åka till en kompis utanför Bollnäs ibland också! Vet inte hur länge jag blir kvar här, innan sju i alla fall för då kommer Rasmus och käkar grillat med oss, så får vi ta ett "farväl" av honom som åker iväg imorgon ett par månader framåt, blir tomt på msn och i telefonen tråkigt nog! Men man överlever, och det blir det bästa för honom i alla fall & det blir alltid roligt att träffa folk man inte sett på ett par månader :). Nä nu ska jag vänta på att få bild av Philip på sprattel så man får det där mega flinet igen!

Ovido - Quiz & Flashcards