Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Frida Skoglund - 24 april 2010 19:09

Sitter och passar lillebror nu, kan väl inte kalla det barnvakt direkt men men är väl "barnvakt". Ska väl försöka ordna fram lite smått och gott åt oss två så vi kan få en myskväll för oss själv då alla andra verkar vara slut i huvudet.
Man bör verkligen inte vara påverkad av någonting då man har ett litet barn i närheten, det tycker jag är jäkligt fel faktiskt - dåligt stil om inte annat.
Syster var nyss hit och fick skjutsa hem Tobbe som bara så där rakt och och ner skulle åka hem till sig själv på granberg, konstigt nog brydde sig inte lillebror det minsta lilla, han kanske trodde att han inte skulle åka med tanke på att han sagt det i flera dagar ;).
Emmi ringde nyss och sa att hon skulle få hem sin data så hon kunde skicka bilder till mig, så glad jag blev! Jag har väntat på dom i månader, så nu blir det till att göra om lite och fixa med dom också!
Näe, nu ska jag hämta en glass åt Johannes så han blir nöjd och glad!   

Av Frida Skoglund - 24 april 2010 11:58

Igår hände väl inget speciellt, inte är det något jag tänker dela med mig utav här i alla fall. Tråkigt var det i alla fall, så ska väl försöka göra det bästa av situationen och gå vidare utan några större problem!
Farmor och farfar hämtade mig runt tio - elva tiden (?) och skjutsade mig till Angelica, så jag spenderade alltså natten hos henne för en gångs skull ;).
Nu är hon och jobbar så jag var ju snäll och erbjöd henne hundvakt, men han tycks äta på det mesta han får syn på - tur man är snabb ibland.
Inatt när jag höll på och somna så kände jag massa dunkande i magen och eftersom jag inte var riktigt vaken så fattade jag inte vad det var, sen började jag tänka allt mer och mer på det så till slut låg jag klar vaken så var det älskade Sprattel som var i farten, vela väl säga god natt för imorse vaknade jag av att sprattel höll på och sparka också så fick väl en god morgon spark attack också ;) - kan ju alltid låtsas att det var därför.
Idag har jag inte fasta planer än, får se om det dyker upp något värt att göra! Tänkte få tag i Johannes och laga lite mat åt honom och mig - då äter han som en häst.

Philip, tack för att du finns i mitt liv!  
             

Ovido - Quiz & Flashcards