Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Frida Skoglund - 12 april 2010 15:43

Jag skrev ju för någon dag sedan att jag sökt jobb i Stockholm, en kille som jobbade där ringde och bad mig komma på jobbintervju på torsdag! & jag som trodde att det inte skulle bli någon mer utav det, hoppas att jag får det i alla fall. Få ihop lite pengar, nu försöker jag bara få tag i pappa så jag har någonstans att sova!! För annars blir det ju kaos, han måste nog även betala buss åt mig om han kan det. Oj oj oj, är så gaaalet nervös så det är sjuk!

Av Frida Skoglund - 12 april 2010 13:00

Är verkligen super varmt idag, i alla fall på vår baksida och det gillas verkligen, gick ut i shorts o t-shirt och frös inte minsta lilla, men istället för att vara ute i solen och mysa på med syster och Larsson så valde jag att städa. Känns hur skönt som helst att få röja upp allting, få bäda om och ja allt! Det behövdes, och jag märkte att det faktiskt inte är minsta lilla jobbigt att städa, det är mer roligt när man börjat närma sig slutet :). Snart ska jag dammsuga, sen duscha sen kommer jag ut i solen också, och kanske bör äta något också när jag ändå är på gång.
Idag kommer det bli en super bra dag, det känner jag på mig då jag vaknade på den perfekta sidan då Johannes undrade var han hade sitt godis? Haha, kan ju inte trycka i sig godis som frukost förstås!
Imorgon blir det förmodligen att åka ner på stan och hämta ut en del pengar tills ultraljudet, bensin osv. & ska ju sätta in bilderna i ram och sånt, så behövs pengar till det också! Emmi och Angelica åker med mig ner, vill inte ha mamma med mig in så taskig som jag är.. Eller jag kanske kan göra ett undantag, men känns som att det kommer bli så grymt mycket folk där inne då & jag har som sagt fått förbi för att vara i närhet av folk osv.. Men det löser sig så klart! :)
Idag vid elva tänkte jag ringa Beatrice, men kom på att hon åkte ju till Spanien imorse, så jag blev lite smått ledsen då jag alltid brukar ringa henne det första jag gör! Men ringde till min andra pärla istället!
Jaja, ska dammsuga nu och kanske skriver något mer sen, bye!
                   

Ovido - Quiz & Flashcards