Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Frida Skoglund - 1 maj 2010 17:37

Har sovit mestadels av dagen, för att jag hade den där jävla huvudvärken och idag tänkte jag då fasiken inte ta någon huvudvärkstablett!
Det svider i ögonen och har sig också, undrar om man är på väg att bli sjuk jag - hoppas inte!!


Blev ingen bakning idag heller, men men det spelar ingen större roll heller faktiskt.
Och som vanligt sitter jag och darling och datanördar oss - illa!. Har varit 9månader idag också, gulligt värre och jag älskar dig!   


Massa knas hemma hos mor min också och jag tycker en aning synd om henne och lillebror faktiskt, men hoppas att det fixar till sig så snart som möjligt annars lär väl ett och annat hända tycker jag!


Och om bara fyra dagar ska vi tillbaka till Gävle igen och kolla på lillen och försöka se vad det är för kön osv. och jag tror bestämt på att det är en liten kille som kommer likna Philip på pricken  . Hur vi tar oss dit är en annan femma, men det löser sig ju!


Paniiiik, Johannes fyller ju 4 år samma dag också och jag har inte köpt något till honom! - Dåligt stil, verkligen!. Nä, ska nog försöka röra ihop något smaskigt åt honom som jag hoppas att han kommer använda mycket och tycka om! Sen har ju "syster" Sara också fyllt år nyligen, så henne måste jag också köpa något åt och senare åka ner till Stockholm, får dra med mig darling så får vi komma bort lite också!
Näe, nu ska jag gå och pussa på min absolut bästa pojkvän!   

Ovido - Quiz & Flashcards