Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Frida Skoglund - 20 maj 2010 20:45

Sitter och busar med lillan som troligen snart kommer att bli riktigt less och sluta busa tillbaka, men det är mysigt för stunden!

Har levt på smoothie hela dagen tror jag, har så svårt att få ner något i magen då jag inte mår så himla fysiskt. Ska nog ta och mixa ihop någon snart igen, mumma!
Det är roligt att bara hälla och gå på självkänslan, och sedan märka att det blev en riktigt bra resultat trots allt. Och ja, det är första gången jag gör en sån själv.. Så slö har man varit i sitt liv, och så rädd för inga framsteg också för den delen!

Nu ska jag kika tv och förbereda mig för en lång dag som barnvakt!

 

Av Frida Skoglund - 20 maj 2010 12:32

Lillan är bra rolig ibland hon, förut när hon sparkade och man la handen där då slutade hon direkt och det var väldigt högt upp på listan om man lyckades känna tre sparkar. Sen nu har hon vänt på det där, så fort man lägger handen där så sparkar hon som en tok, så flyttar man handen åt sidan för att se sparkarna men då sparkar hon dit handen förflyttats istället! Det är så sött, lyckan på högsta nivå!

Ska försöka vila så mycket jag bara kan idag, har fått super ont i ryggen och det ilar i magen - jävla foghelvete!.. Sen nyser jag bara, har ont i huvudet och jag vill inte bli sjuk igen för det orkar jag verkligen inte! Men det verkar som att jag inte har så mycket att säga till om, ska försöka göra så gott jag kan så jag orkar gå senare, vilket kanske bli jäkligt krångligt då det inte går att gå från soffan till köket ens en gång, snyft!

Ska försöka på ett eller annat sätt att få tag på min kära mor, som åkte utan att säga hej då och jag har ju som sagt inget batteri på mobilen så kan ju inte ringa till henne (!!)..
                                   

 

Ovido - Quiz & Flashcards