Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Frida Skoglund - 8 maj 2010 20:25

Har haft en super bra dag hitills i alla fall. Var roligt att fira Milo, dock jobbigt då jag inte kunde göra riktigt det jag själv ville egentligen. Det var ett tag sen jag umgicks med Bea och Milo så där, och han har blivit så jäkla go pojken!

Efter kalasandet fick jag och lillebror skjuts av Josefine hem, hon matade även Melvin här och jag och Johannes slängde i oss lite mat också för den delen. Sen har jag bara tagit det lugnt resten av dagen och det fortsätter åt det håller också.
Jag tänkte skriva ett längre inlägg men kommer inte göra det då texten hackar och kommer efter - jag hatar sånt!   

Så jag håller mig till msn och pratar med min bästa pojkvän som är som sagt - bäst!   

Av Frida Skoglund - 8 maj 2010 10:37

Känner mig inte så mycket bättre i måendet idag, tråkigt nog! Tycker ju att det skulle vara passande att bli fri det en dag i alla fall, och idag är den dagen.
Har sovit ganska bra i natt, vaknade fick sms men jag fattade inte att jag fick sms. Så kollade senare så hade Philip skrivit något om att jag skulle sluta sova - och jag som inte sov!!. Attans, säger ju att min hjärna inte orkar mer.


Idag ska jag åka till Bea lite tidigare, åker runt tolv - halv ett eller jag kommer till dom då. Hennes pojke skulle iväg då och jag som egentligen inte orkar men erbjöd henne lite hjälp innan. Får se till att hjälpa lugnt isfl, sen kanske hon redan fixat det mesta och det vet ju inte jag än.


Lika imorse vaknade jag och fick ett sms av Josefine, men då fattade jag inte heller något - jo det börjar bli illa tycker jag. Blev helt klar väckt tillslut av Larsson i alla fall, som satt och pep och donade men tror ni jag förstod vad han menade? Näpp.. Han skulle tydligen upp och leka, för jäklar vilket liv det var i hunden så ska man kasta den där bollen åt honom. Men nu ligger han och biter på sin godisbit som syster lämnade åt honom, så nu passade Johannes på att ta tillbaka bollen.   


Jag orkar INTE med den här jävla äckel datan längre. Fy faaaan vad seg den är och jag blir galen, snart flyger den här också in i väggen! Ja, och hur kul skulle det vara då? Då kan jag inte skriva av mig ett dugg, ååh helvete - irriterande. Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards