Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Frida Skoglund - 11 maj 2010 12:16

Somnade sent igår och vaknade så klart tidigt bara därför, men jag överlever väl antar jag! Känner mig faktiskt konstigt nog mycket piggare idag men det är inte fullt ut, så får slappa idag också och hoppas på att vara så gott som frisk imorgon när det blir av till Gävle! Ser lika mycket fram emot det som jag gjorde sist, det är sån härlig känsla det där och man kan inte sluta le!


Idag blir det äntligen som sagt att åka och gosas med min pojke och det är verkligen något jag längtat efter! Hoppas på en toppen super duper bra kväll i alla fall.


Varför ska jag få skulden för allt som händer bara för att jag skriver blogg? Jag har inte skrivit något om det där, så säg fan inte att det är mitt fel!


Kommer kanske inte blogga på någon dag nu när jag lämnar datan här hos mamma, men ska försöka fixa en ny så snabbt jag kan! Kanske kan tigga åt mig en 5 minuter framför Philips data också om det ska vara så.


Känner att jag inte har så mycket att skriva om så, jag får komma tillbaka när jag känner att det finns något mer intressantare att skriva om!
Men jag ska försöka skriva ett inlägg imorgon om ultraljudet och sånt där..


 

Ovido - Quiz & Flashcards