Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Frida Skoglund - 2 maj 2010 12:40

Hur mycket man än sover så skulle man alltid kunna sova 40 timmar till känns det som, varför då? Känner sig aldrig utvilad tycker jag. Det kanske beror på att jag vaknar väldigt ofta nu för tiden också, vaknar och stymlar för att hitta ett bekvämt sätt att sova på.

Hade i alla fall roligt imorse när jag vaknade till, så hade darling armen runt magen så röck han till några gånger & varje gång han ryckte till så sparkade bebben till också, tyckte faktiskt det var väldigt roligt!

Har börjat drömt massa konstiga och "hemska" drömmar också, massa död och man är fångad och ja en massa tok! Det är lite små läskigt så där men det är väl sånt man får stå ut med ibland   

Idag tänker jag göra som alla andra dagar, bara sitta/ligga och ta det lugnt för har så jäkla ont i ryggen så det inte är sant & värre blir det väl antar jag.

Ovido - Quiz & Flashcards