Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Frida Skoglund - 6 maj 2010 19:38

   Fortfarande lite taskigt med liv i magen tycker jag, det är mestadels när jag ska sova så då kan jag ju inte sova - men bättre än ingenting, absolut!!
Har fortfarande ont, stök och bök + krångel. Men det försvinner med tiden antar jag, eller jag hoppas på det i alla fall!

Ska försöka flytta ultraljudet fram tills nu på måndag, kanske inte får samma person som gjorde det sist men får i alla fall skjuts ner och hem utan problem. Det är faktiskt ett plus, sitta och behöva betala för skjuts och slippa åka buss/tåg! Det är min största fobi nu tycker jag, tråkigt med sant - hoppas det försvinner snarast!

Har grillat idag eller ja Tobbe har gjort det, det var ärligt det godaste köttet jag någonsin smakat. Kan bero på att jag kanske hade stark smak av vitlöks grej på det, men jag vet inte jag heller riktigt eftersom det fanns bitar som inte hade det och det gick ner det också.

Är skapligt trött redan, ska kanske lägga mig tidigt ikväll. Men konstigt nog så börjar det försvinna lite lätt då det finns folk som "underhåller" en på msn, inte varje dag det är socialt där inte! Tacksamt!

Syster och jag har haft en ovanlig konversation idag på msn för övrigt, hon är alltid lika smart och jag måste ju dela med mig utav min smarthet också, så klart!  
Helt otroligt hur grym man är ibland, eller vad säger du?  

Av Frida Skoglund - 6 maj 2010 14:38

Jag köpte ju faktiskt en tim dagbok i början av året för att jag skulle skriva upp saker jag skulle göra - speciellt viktiga möten! Men varför i helvete gör jag inte det då? Nu ringer en person IGEN och säger att jag har glömt komma på ett möte, jag har glömt gå på säkert 5 möten pga av det här, jag är seriöst helt slut så nu kanske man ska tänka på att gräva ner sig. Var försvann mitt minne då? Var har det gått och gömt sig, hittar ni det så säg gääärna till!

Jag blir galen på jävla spotify, spelar ingen roll om man har 5 låtar eller 100 så spelas ändå samma låtar hela tiden, så jäääkla irriterande!

Jag tror jag behöver vila, så mitt minne kommer ikapp så kanske jag kan sluta blanda ihop dagarna för igår trodde jag det var tisdag och idag trodde jag det var fredag. Ni förstår, ingenting går ihop i min värld just nu!

Av Frida Skoglund - 6 maj 2010 09:44

Det kan inte vara bra att bara sitta inne om dagarna och inte ha några planer, och inte göra något alls. För jag har verkligen börjat blandat ihop dagarna, och är super säker på att det är den dagen det är (fast det så klart inte är det).. Jag har nog fått någon skada, jag kan inte tänka klart heller för den delen, ibland kan jag inte ens prata och ibland blir jag bara bortkopplad från den riktiga världen och fattar absolut ingenting.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har sovit så jäkla dåligt inatt och funderat på allt man kan tänka sig nästan. Jag tror jag börjar komma fram till det värsta/bästa ändå, för jag vill något men jag kan ändå inte säga det. Jag har fallit tillbaka till att jag inte kan säga vad jag vill för att jag är rädd för att det ska såra - suck suck suck!!!


Ska få i mig något mer att äta, men jag vill bara spy upp det ändå så det känns så onödigt. Men måste väl kanske börja tänka hur mycket mer som helst på en liten bebbe som ligger där inne och kanske är jätte jätte sugen!  
Sen ska jag slå en pling till Beapea eller Emmipemmi.


Faith will bring a way to the impossible..

Ovido - Quiz & Flashcards