Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Frida Skoglund - 16 maj 2010 19:14

Har bara suttit vid datan eller ja i alla fall mestadels utav tiden då jag varit här. Satt även inne på toa stolen då Johannes duschade i säkert 40 minuter, eller han duschade kanske i ca 10 minuter sen var det bara lek och stök hela tiden, han blandade massa olika saker med allt möjligt, tvål, shampo, balsam och hudkrämer osv. men är man liten så får man väl passa på medans man kan! Men nu sitter han som ett ljus och kollar på pippi medans han dricker varm choklad, det han tjatade om en del under "duschturen".  


Ska nog försöka röra ihop något mumsigt som man kan trycka i sig, något mer nyttigt för en gångs skull kanske? Fast jag vet inte om nyttigt hör till i min värld längre, får väl se till att göra en ändrig på det då!


Sitter här och saknar och längtar efter min pojke, även fast det var bara idag jag såg honom sist och pussade på honom så är längtan redan enorm! Tur som tusan att jag får kramas med honom imorgon igen, annars hade jag nog gått i taket eller hur man säger!


Hon som gjorde ultraljudet i Gävle har även räknat fel på en dag, hon sa att jag var i v. 19+3 då, och att sista mensen var 26e december och att lillan ska komma 2 oktober, men när jag har kollat runt på massa grejs för att jag ska fixa lite saker så man ser vilken vecka man är i osv. så står det att jag är en dag längre gången, och då har jag skrivit vilken dag jag hade sista mensen och när lillan ska komma. Tycker det var lite komiskt även fast det bara handlade om en enstaka dag!  


Nä men nu ska jag väl försöka slita bort fingrarna ifrån bloggen innan jag skriver ihjäl mig, känns som att jag nu kan skriva hur mycket som helst!


 

Av Frida Skoglund - 16 maj 2010 13:43

Sitter hos mor och fördriver tiden lite då jag egentligen skulle träffa Sara så åkte in tidigare, men nu ska hon tydligen inte komma. Ska ju ha "möte" tidigt imorgon också igen så det spelar väl inte någon större roll. Jobbigt bara att åka ifrån Philipen när han sov så gulligt som han alltid gör.


Blir nog sova tidigt ikväll för är så jäkla trött nu också även fast jag sov bort halva dagen igår, men men får försöka hålla huvudet högt och stå ut lite.


Jag och lillebror har varit hos farmor och farfar och ätit lite, dom hämtade mig vid halv elva tidigare idag så vi åkte och handla sen hämtade vi lillen.
Är skit dålig på att skriva här när jag inte är hos mamma för jag orkar inte fjanta framför hjärtats data, men det kanske blir ändring på det vem vet?


Lillan har livat på som en galning och det gör en så glad att veta att det finns liv i den lilla, dels att den själv är i liven om man säger så!


     

Ovido - Quiz & Flashcards