Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Frida Skoglund - 9 maj 2010 20:03

Vet inte riktigt heller var jag ska börja, men någonstans av allt lär det ju finnas en början och ett slut.

Allt som har med dig att göra, från början till slut så minns jag dom datumen. Vilket datum jag första gången såg dig, vilket datum jag första gången fick riktig kontakt med dig, vi blev tillsammans och sånt.
Och jag känner så väl att det är dig jag vill spendera mitt liv med och vi har många planer, och det är snart nära då det finns i riktiga livet med oss.

Trots alla motgångar, allt som sagts, de bråk som funnits, dom gångerna man splittrats och sagt att man aldrig mer ska prata så finns det ändå inget som kommit ivägen för oss. Jag vet hur ofta jag svikit dig och gjort massa tok, men ändå har du stannat kvar hos mig, och det betyder grymt mycket för mig. Jag tror verkligen att ingenting kan komma ivägen, för det känns som att kärleken mellan oss har något nytt att erbjuda oss varje dag.

När jag tror att nu går det verkligen inte att älska honom mer nu har jag nått toppen och det skulle vara omöjligt att bli mer kär, så har du något nytt att göra som får en att falla ännu mer och klättra högre upp mot toppen där den största kärleken finns. Så jag undrar när jag fallit och nått toppen - aldrig, om jag ska vara ärlig!

Du betyder precis allt för mig och du är min värld, jag skulle aldrig klara mig utan dig. Vad som än händer, så kommer jag alltid finnas här för din sida - det spelar ingen roll. För det är dig jag vill vara med, ingen annan och det är aldrig! Du och jag, det hoppas jag håller för det är som jag sagt flera gånger nu tror jag, vad jag vill! Skulle det någonsin komma något som lyckats ta sig förbi alla svängar, alla murar allt som vi byggt upp i över nio månader som lyckas förstöra då jäklar! Men i alla fall, det skulle inte få min kärlek att svalna minsta lilla för dig, jag skulle ändå alltid älska dig, om du är vid min sida eller inte - min kärlek för dig dör inte ut!

Jag tycker bara det är allt för mig att om runt fem små månader så har vi något stort tillsammans, ett litet barn som jag också kommer älska mer än allt. Att få uppleva det tillsammans med dig känns redan så underbart, och det kommer bli helt perfekt. Jag kan knappt vänta längre, vill spola fram tiden då vi verkligen bli en familj på riktigt. Har något tillsammans att uppfostra på bästa sätt, så jäkla härligt ska det bli och ja som sagt, jag längtar så jäkla mycket.

Jag vill dela allt med dig, ringar och det vi inte delar redan. Vi har den största kärleken, och det är allt för mig i alla fall. Så mycket hemskt som hänt oss, som vi inte valt har vi klarat av och stöttat varandra och funnits där, och för varje dag/vecka/månad som går, så förs vi allt närmre varandra. Tilliten börjar växa tycker jag själv, och allt gör mig bara så ännu mer lycklig än vad jag redan var!

Jag vet i alla fall att det är dig jag älskar, och nu vet jag hur det känns att verkligen älska någon, och hur det verkligen känns när man vet att man inte klarar sig utan någon. Du är min andra halva om man säger så, du gör så att jag går här på jorden och andas som vanligt! Jag är jäkligt tacksam över det, och det ska du veta också!

Philip Hedström, min solstråle som jag älskar över allt annat, som jag alltid kommer ställa upp för!  
             

Av Frida Skoglund - 9 maj 2010 11:41

Jag tycker det börjar bli ganska tjatigt att vara sjuk, det är en sak som försvinner men då dyker det upp något annat istället! Fy bubban var irriterande det är, vill kunna andas, prata och sova utan några problem alls - tar väl sin tid antar jag.

Idag blir det bara lugnt också, orkar inte göra något heller och det är väl sånt som hör till när man är lite små sjuk tror jag. Ska försöka komma på vad det är som jag är sugen på eftersom mamma ska iväg på affären när som helst.

Även fast det är massa knas runt om, så är jag ändå så galet lycklig också! Har min älskling att tacka det för faktiskt. Att du ändå står ut efter allt tok man gör, det betyder så mycket. Jag älskar dig!  

Sen får vi inte glömma bort att Milo fyller ett år idag, och ett stoort grattis till liten kille som nu blir stor kille! Hoppas han får presenter så det räcker, haha.     

Vad idiotiskt att inte hålla sig till det man säger, då har man bara sig själv att skylla när det inte sker någon förändring.
  

Ovido - Quiz & Flashcards