Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Frida Skoglund - 13 maj 2010 19:01

Syster kom hit så jag, hon och Johannes la oss i sängen och slocknade. Min älskling ringde och väckte mig för jag hade inte skrivit att jag skulle sova eller så, så jag är så elak och låter som värsta sur kärringen - ångest!  


Glömde ju skriva vilken vecka jag var i och sånt där också i tidigare inlägget, men igår var jag i 19+3 och lillan är beräknad att komma 2 oktbober, och vi håller på och gå i bitar för vi längtar som tusan!


Ska ta och tvätta håret nu tror jag, för kommer säkert inte orka med det imorgon innan jag ska kila iväg på mötet, eller så gör jag det, ja jag får väl se hur jag gör. Känner mig så trött fortfarande för jag ville inte sova mer efter att Philip ringde!


   

Av Frida Skoglund - 13 maj 2010 12:01

Var ju på ultraljud igår och det gick skit bra, förutom att det kändes som att hon skulle trycka den där saken igenom magen för fy fan vad ont det gjorde! Allt såg bra ut, och hon kollade kön osv. men det är ju inte 100% säkert, men hon såg inte någon snopp så. Så tills vidare då är det en hon, så hon låg på huvudet ialf och sprattlade runt och hon som gjorde ultraljudet och syster tror att det kommer bli en akrobat.. Spelar ingen roll för mig vad det än blir, så länge lillan mår bra så är allt perfekt!  


Mormor säger att jag är väldigt lik min farfar i sättet och humöret osv. och igår insåg jag också att vi är lik varandra på att inte ha någon hjärna.
Han: Hur gick det på ultraljudet?
Jag: Jo, det gick bra hon såg ingen snopp ialf.
Han: Va vadå? Vad är det för kille som inte har någon snopp?
Jag: Jo det är väl en tjej fattar du väl..
Så ja, vi är väl antagligen super skit smarta på pappas sida.  


Har varit otroligt skönt att umgås med min pojke igen och han är bäääst och det har jag sagt flera gånger också men va fan man kan ju inte få nog! Trots att jag fick sova själv för han kunde inte sova, men han var lika go för det! Min älskade och massor.  


Sitter hemma hos mamma nu också förresten, för jag ska på möte klockan 10.00 imorgon i Bollnäs så hon tyckte jag skulle sova här så jag skulle orka upp imorgon, ganska smart ändå för jag skulle aldrig kunna slita mig ifrån Philip på morgonen så där rakt upp och ner, skulle hellre vilja ligga kvar i sängen med honom och pysa på!


Blir en gull kväll med lillebror i alla fall och ska försöka få tag i syster och se vad hon har för sig! Blir toppen allting, och jag mår bättre än någonsin!


Nu sparkar lillan för fullt, lilla akrobaten..
Jaja, jag ska hitta på något annat nu så jag skriver väl någon rad senare!


 

Ovido - Quiz & Flashcards