Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Frida Skoglund - 4 maj 2010 16:36

Åkte hem till mor i söndags och är fortfarande här, har haft lite problem med magen ett par veckor och natten mellan söndag - måndag var det fan hur jobbigt som helst! Så ringde barnmorskan i måndags och hon tyckte inte att jag skulle åka hem förnst jag varit på ultraljudet, inte hålla på och anstränga mig så som jag gjort hitills så jag får väl försöka göra mig bästa med det då. Jag som faktiskt längtade hem och gör det ännu, men det skadar inte mig så otroligt mycket att vara kvar här heller. Visst är det väl lite tråkigt också, har inga saker kvar här heller och min mobil har laddat ut eftersom jag lämnade laddaren hemma för jag trodde bara att jag skulle bli här en dag.

Har inte heller kunnat blogga något eller så heller, för ja som jag sagt tidigare är jag ju så jäkla drygt klantig! Så jag glömde den här grejen till den trådlösa musen hemma, så har inte haft någon datamus eftersom den på datan har jag lyckats haft sönder - såklart! Men köpte en "reserv" idag, den är jäkligt obekväm tur att man inte ska behöva använda den alla dagar då!

Var på sjukhuset idag också, och hade fått något slag av inflammation i huden så det gör att huden spricker och har sig osv. så köpte en salva och någon speciell hudlotion, hoppas det hjälper för det är så jäkla drygt det här kan jag lova.

Sen, så dödar min rygg mig. Har fått så jävla ont så jag orkar knappt sitta upp och jag är så otroligt trött så det känns som att ögonlocken verkligen bara hänger ner. Har fått värk runt omkring hjärtat igen också, super jobbigt det också. Huvudvärken ger sig aldrig och sen är det allt som står på listan för att man inte ska orka ta sig upp ur sängen nästan och bara vara inne hela dagarna, hoppas på att få skjuts hem fort som bara den.

Ja, imorgon fyller ju Johannes 4 år och vi skulle ju på ultraljud då också egentligen. Tror dock att vi måste skjuta upp på det, eftersom att skjutsen från de håll som var möjligt sket det sig med, alla har blivit sjuk så det suger. Är inte så pigg där själv heller, börjar också bli sjuk för den delen. Har svårt att andas och det trycker i bröstet så ush nej tack!   

Ovido - Quiz & Flashcards