Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Frida Skoglund - 14 maj 2010 11:42

Har varit på möte och det gick väl bra antar jag, hoppas att det kommer igång snart bara och att det inte tar flera månader! Tråkigt att vänta, dels att jag vill väl också kunna göra någon nytta och ha tillräckligt med ork i kroppen till att hjälpa till, vilket är tveksamt om det ska ske någon ändring i september?


Väntar nu på att farmor och farfar ska höra av sig så jag kan få fylla på mobil helvete sen ska jag äntligen åka tillbaka till Philipen! Där är det i alla fall lugnt och mysigt! Får se när jag sätter min fot här igen, så jäkla mycket liv och envisa så det skriker om det.


Så ja, nu kommer jag säkert inte skriva igen på några dagar om jag inte orkar göra det där borta då men det är väl sånt som märks antar jag! Ska försöka få tag i f&f nu och kanske försöka få något i magen så jag orkar åka buss fan och vara på ett glatt humör när jag kommer till min älskling, vill ju inte vara värsta sur arsle mot honom!


Fan va jag hatar den här datan, går ju nästan inte att sudda utan att den ska braka ihop. Den blir bara segare och segare för varje dag som går, den funkade väl ganska okej innan jag åkte här ifrån sist men nu vet jag inte vad den har fått för fel.


 

Ovido - Quiz & Flashcards