Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Frida Skoglund - 1 juni 2010 15:41

Vaknade i natt av att Johannes slog mig på läppen med knyten näve, gjorde skapligt ont så av reflex så sa jag aj och flyttade på hans arm, stackarn började gråta för han trodde att jag var arg på honom. Sen igen vaknade jag vid halv tolv kanske av att han låg och ropade på mamma, och när hon kom in så vägrade han gå upp men han låg ändå och pratade med henne, men tillslut gick han upp och jag vaknade om igen vid halv ett och trodde klockan var hur mycket som helst. Men det var den inte så det var bara ett plus pga det fina vädret.

Ska försöka ta den lilla ork jag har och gå ut i solen och försöka sitta där, stolarna är ju inte som dom vanliga stolarna så det kanske går bra att sitta ute en sväng i alla fall tills det onda tänker ta över, om det nu tänker göra det vilket jag inte hoppas på! Kan knappt gå från soffan till toan för det är en riktigt jäkla plåga, men man har ju inget annat val. Bara att bita ihop och göra ett låtsas leende så kanske det fungerar hyffsat i alla fall!

Imorgon förmodligen ska jag åka till Söderhamn och stannar där ett tag, ska visserligen tillbaka till Bollnäs i början av nästa vecka för att träffa barnmorskan en sväng så det är bara att hoppas på att man slipper sitta och dö medans man åker jäkla dryg bussen.

Näe, nu ska jag försöka ta mig ut i solen kan fan inte sitta vid datan och inte heller för den delen!


 

Ovido - Quiz & Flashcards