Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Frida Skoglund - 30 juni 2010 20:52

Efter att jag hade vaknat imorse la jag mig i soffan, jag låg på sidan och liten bebis började sparka för fulla muggar. Jag låg då såklart och kikade på magen, det guppade upp och ner och hur stora sparkar och buffar som helst var det! Tillslut började hon sparka på sidan som låg mot soffan samtidigt, hon låg säkerligen och sprattlade som vanligt. Hon gav 5 sparkar på något på ca 1 sekund och det var så obehagligt så jag flög till och då slutade hon sparka, stackars liten jag kanske skrämde mitt hjärta.. 


Var hos farfar & farmor idag igen och åt mat, lånade farmors säng och sov en sväng snodde även duschen en sväng också. Blev chockad då jag klev ut ur duschen och det var vatten över nästan hela golvet, min första tanke var "tur att jag inte råkade lägga kläderna på golvet som jag hastigt alltid slänger av mig på golvet..". Nej tanken var inte att jag skulle torka upp!? Vilket fet ego jag har ibland kan jag säga, jag la ner min handduk på golvet för jag var inte vaken när jag duschade.. Men det var tydligen vanligt för farfar frågade om det var en pool på golvet eller något i den stilen.. 


Ikväll blir det bara ta det lugnt och mysa på som fan med min guldklimp, ska buffa och busa på med liten så hon "får igen".. Nej då, så elak ska jag inte vara! Vill hon ta det lugnt och sussa så ska hon så klart få göra det, bara för att inte hon låter mig sova när jag vill sova så ska jag inte vara lika envis tillbaka, hehe ..


Bloggar nog inte mer ikväll, har ingen ork eller fantasi till det för den delen heller. Men imorgon kanske det dyker upp ett inlägg, ska självklart till min farfar & farmor då igen, jag har blivit lite F&F sjuk nu för tiden - hehehe!


  

Ovido - Quiz & Flashcards