Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Till min älskade pojkvän, igen!

Av Frida Skoglund - 10 maj 2010 23:15

Varför går det aldrig att kunna beskriva hur mycket du betyder för mig? Det verkar fan vara helt omöjligt, kan skriva hur mycket som helst men jag får ändå sån panik eftersom det är så mycket mer jag vill skriva! Är som att jag kommer skriva tills jag blöder om fingertopparna, det är väldigt underligt det där.


Du vet hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig och att jag inte klarar mig utan dig. Men ändå är det något där som saknas, det är så mycket mer jag vill säga och jag vill säga det om och om igen. Det kanske beror på att det är så att jag verkligen vill att du ska förstå?


Mitt liv skulle inte fungera helt och håller utan dig vid mina sida, trots att det många gånger kan ha sett ut som att jag rent av bara struntat i dig. Men det har jag aldrig gjort, även om jag inte hört av mig, verkar så lite kär som det bara går så växer kärleken mer hela tiden, den minskar aldrig, och du är i mina tankar exakt hela tiden och jag trodde inte att man kunde vara så kär efter nio månader. Men jo då, med dig är allt möjligt och det är så bevisat så det går, och det står klart och tydligt att vad som än händer så lyckas ingenting komma emellan.


Dagar och veckor ifrån varandra, med kontakt eller inte så finns det ändå något så starkt emellan som håller oss ihop. Det gör mig så glad, så lycklig och varm av att veta att jag har dig och veta att du är min och att ingenting någonsin ska få ta dig ifrån mig!


Förlåt för alla gånger jag lämnat dig vid sidan av och stuckit och inte hört av mig, låtit dig få göra det. Att jag varit sånt svin och svikit dig gång på gång trots alla chanser, jag har varit en jävla idiot mot dig och det skäms jag för och jag förstår inte ens att jag skriver det här eftersom jag mår så dåligt över att tänka på allt, men jag har gjort det och då får jag fan ta och stå för det också. Förlåt också för att jag har sårat dig, för att du har fått bett mig om en ursäkt, jag förstår inte hur jag kunnat varit så elak mot dig, och för att jag hållt saker hemliga för dig.


Men det är slut med det där nu och jag kommer aldrig att svika dig igen, jag kommer bara hålla dig nära mig och aldrig släppa taget om dig. Jag har aldrig ångrat mig så mycket över något i hela mitt liv, och jag vill verkligen att du ska veta det och att du någon dag ska vara säker på att jag finns här och jag ska ingenstans, och allt jag säger tänker jag stå fast vid, inget svek, inga tårar bara en massa underbar kärlek!


Du vet att du är mitt allt och att du får mitt hjärta att slå som inget annat. Jag älskar att se på dig, jag blir alltid så varm i kroppen och det är fortfarande massa fjärilar från topp till tå varje gång du rör vid mig. Du har gjort mig till den lyckligaste människan i denna värld, och av att se din glädje och din lycka gör mig hel. Jag kan inget annat än att vara på topp av att veta att du mår bra.


Finns inget jag hellre vill nu än att vara i din famn och förklara min kärlek till dig!


   

 
 
Ingen bild

Philip

11 maj 2010 00:06

Du är den absolut bästa som finns, längtar så otroligt mycket efter allt som väntar oss!
Jag älskar dig, det gör jag verkligen.

 
tovizz

tovizz

16 maj 2010 19:32

hej! jag läser din blogg varje dag nu. den är jätte bra! kan du inte lägga in en bild på den där philip.. gå gärna in på min blogg och kommentara

http://www.tovizz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards