Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Dag & lite förvirrad.

Av Frida Skoglund - 17 maj 2010 12:07

"Mötet" idag gick väl bra tycker jag, dock pratade mest mamma för jag kunde inte sitta i köket för jag fick så jäkla ont i ryggen och magen, så dom pratade en sväng med mig efteråt istället. Sa att jag ville bo i Söderham men dom visste inte om det gick att ordna? Men det är väl klart som fan att det borde ordna sig, och så ger dom förslag på att jag kan bo själv i Bollnäs eller bo hemma hos mamma? Men hoho, jag har pojkvän och det är hans barn, klart som fan att jag inte tänker bo själv eller hos mamma - jag ska bo med honom, svårt att förstå? Men dom verkade förstå till sist som tur var, det är dock Philip som måste fixa för jag kan inte göra något eftersom jag inte är skriven där..


Måste vara barnvakt imorgon super tidigt för mamma ska skjutsa Tobbe till hans jobb, eller halvvägs eller så jag hänger inte med han skulle i alla fall få skjuts till Ljusdal och få lifta där ifrån med sin chef eller något sådant. Men jag vet inte hur jag gör med Johannes, för jag tror inte att jag kan ta honom i min säng i natt för han tar verkligen stor plats osv. men på något sätt så kommer det ju förhoppningsvis att lösa sig lite senare! Kan ju alltid resa på mig och tralla in och ta han om han nu vaknar, äh vafan har lång tid på mig att klura ut det bästa!  


Och NU är jag förvirrad, igår skrev jag ju att jag låg en dag längre fram i graviditeten eftersom det står så över allt - förutom en sida. Men där står det även att sista mensen var 27e december, vilket inte alls stämmer det ska ju vara sen 26e och jag kan inte ändra det på något vis, så där blir det lite fel men jag har ju i alla fall hjärna nog till att hitta felet efter si så där en dag.. Tror ändå inte dom kan veta exakt vilken dag man blev gravid eller vilken dag sista mensen startade eller slutade, för det var då i alla fall inte den 26e, var någon vecka innan.. Men jag tror att många även jag har förstått att man inte ska lita på så mycket som sägs nu för tiden, är väldigt ofta det mesta är falskt eller så uppstår det något litet fel som i slutänden kanske blir större? Tänkte i alla fall slänga upp den där bilden på uträkningen, kan ju vara roligt senare i livet och kika igenom..


                 


    


 
 
beatrice

beatrice

17 maj 2010 13:25

På min graviditets kalender så stämde faktiskt allt, :o

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards