Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Som man längtat..

Av Frida Skoglund - 17 maj 2010 19:11

Johanna kom hit för en stund sen och lämnade tillbaka 3 one tree hill boxar - så jag har längtat efter dom! Vi pratade lite om ett och annat eftersom det var ju ett tag sen vi sågs sist, hon ville känna lillan sparka men näe då hon är snål med att dela ut sparkar tycker jag, den enda hon sparkar på är Philip när han ligger och sover och nuddar magen, fast det känner ju inte han då fast han är den enda som känt förutom jag då, he he he..

Syster kom hit för inte så jätte länge sen hon också, alltid lika trevligt att ha min favorit tjej här! Dock är jag alltid lika social och sitter framför datorn & har inte jag datorn så lämnar jag över den till henne - så sociala och snälla är vi!! Men man kan prata och ha en konversation ändå eftersom det inte är allt för mycket som händer på datorn, det är nästintill ingenting som händer! De enda jag pratar med är nog Angelica, Sara och min älskade pojkvän!  

Jag försökte sitta ute i solen idag en sväng när jag inte hade något för mig men det är ju fan omöjligt! Ush så varmt det blir efter bara fem minuter så jag gick ut i omgångar, höll ju på att flyta bort känndes det som. Så har man längtat som en tok efter solen, så kan man knappt vara ute i den.. Allt verkar bli så mycket varmare ju längre in man kommer i graviditeten, men allt är ändå värt det runt omkring. Dock tror jag inte att jag kommer bli gravid igen på mycket länge efter vi fått våran lillan.

Dom håller på och grillar här utanför (mamma & Tobbe), jag tycker att dom alltid grillar när jag är "hemma" hos mamma men det har jag faktiskt inget emot! Det är ju gott så det skadar inte minsta lilla.

Jag vill handla nya kläder men det känns så onödigt då jag inte kommer kunna ha det jag säkerligen vill köpa, sen om jag ska köpa massa mamma kläder så kommer jag ju kunna ha dom i några månader till bara, men man kanske blir gravid igen men det kommer ju dröja läääänge som sagt! Men skor kan jag då allt handla tycker jag, det kan jag alltid ha i samma storlek - gravid eller inte!

Aja hur som helst så leker livet som alltid, även fast jag saknar min pojke så jäkla mycket och snart exploderar hjärtat av all kärlek jag känner för eller till honom eller hur man säger!

 

 
 
beatrice

beatrice

18 maj 2010 06:57

Apropå det du skriver om att du inte kan köpa kläder och så.. Köp lite stora klänningar typ för det kan du ju ha oavsett om du är gravid eller inte, och sen så jag kunde INTE köpa nya skor under graviditeten, för i slutet var mina fötter jätte svälda så då töjde jag ut alla skor. :(((( Tänkte bara säga så du tänker på att det kan bli så :)

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards