Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Kasta ut massa skit, i like it.

Av Frida Skoglund - 17 maj 2010 23:34

Tänkte gå och lägga mig men ångrade mig ganska snabbt och valde att starta datorn och sätta mig här och skriva ett inlägg, så skönt att skriva av sig när alla tankar exploderar i denna jäkla skalle!

1. Bara som sagt för att jag har en blogg, så ska det tydligen drabba min "familj", men jag skriver inte öppet om dom och det jag skriver, skriver jag inte vem det är om och det är bara Philip som vet vem och vad jag skriver om när jag inte nämner något. Varför skulle jag skriva öppet om dom då jag vet att saker kan gå och helvete? Och nej dom vet inte vad det handlar om, för det är som sagt bara Philip som vet allt och ingen annan så tyst om det bara.

2. Bara för att man är på besök så ska man vara i vägen, göra massor med fel och bara ställa till med fler problem. Allt som är mindre bra som händer sker pga av att jag "gör något", så då är det så klart mitt fel. Men allt stök och bök då? Allt spring upp och ner, ut och in, hur jäkla bra är det egentligen då? Tror nog det är sämre än allt annat runt omkring, och skippa dom där jäkla lögnerna. Men jag har ju tyvärr vid det här laget förstått att allt som sker är ju från grund och botten mitt fel, så jag håller bara käften och låter det gå in genom ena örat och ut genom det andra så - ursäkta vad sa du?

3. Och nej, ingen du känner ringer och frågar vad det är som pågår pga av det jag skriver på min blogg eller facebook, för det är ingen utav dina vänner som läser min blogg eller rotar igenom min facebook för lilla du det går fortfarande inte! Så kom med en annan bortförklaring när du ännu en gång ska försöka kasta skulden på mig.

4. Hur står man eller du ut egentligen? Så mycket som du ställer upp och har dig, betalar det mesta och gör mycket mer och vad får du för det då? Otacksamhet, förstår varför det går utför som det gör för dig ibland, väx upp hela högen och sparka varandra i arslet och rör på er framåt någon gång!

5. Bestäm er, var med varandra eller inte för hur svårt kan det vara? Kasta ut och ta tillbaka efter en snabb sväng "imorgon är det färdigt"?.. Jo men eller hur, det har jag hört i fleeera år, så i helvete heller. Ah gör hur fan du/ni vill, för här jag inget att göra och det är du som blir drabbad.

6. Jag älskar min pojkvän över allt annat i världen, och jag älskar lillan i magen som retas hela tiden! Utan dig hade jag aldrig klarat det gör jag idag.

7. JAG HATAR DEN HÄR FITT DATAN!!!!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards