Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Har du kört slut på dig själv?

Av Frida Skoglund - 24 maj 2010 12:59

Undrar om lillan är helt slutkörd nu faktiskt, så som hon hållt i gång från tors - lörd om inte ännu tidigare? Säkert mellan 50-70% av dagen höll hon igång och stökade, igår var det kanske nere på 25-30%, inte alls mycket. Sen idag när jag vaknade fick jag inte ens någon "godmorgon" sparkar. Hoppas bara att hon är lite slutkörd och vilar som bara den och mår toppen ändå! Får sätta igång lite RA så kanske hon vaknar till liv igen.  


Vaknade efter tolv idag, sköönt var det. Kan bero på en väldigt sömnlös natt, med mycket konstiga drömmar som är ivägen och förstör min hjärna totalt!
Men det går väl över kanske, stod på någon sida att man brukar få ganska konstiga drömmar när man är gravid, stod på vårdguiden där vecka för vecka om jag inte är helt ute och cyklar.


Idag ska jag köpa massa frukt, grönsaker och massa mums och "tjocka" mig med. Ska även köpa mer jordgubbar och hallon, eller nä fan det hr jag + massa kiwi också. Då är det bara banan som ska inhandlas, funderar på om jag ska köra på en grön smoothie och ha i äpple o kiwi och något mer, man vet ju aldrig? Kan ju vara gott, och man dör ju inte av att försöka någon gång!


Ska ringa min farfar snart så han får ringa A-G så jag kan få sätta igång med mitt "älskade" körkort, ska även fixa så jag kan övningsköra med mamma eller någon.. Skulle ju vilja med syster men tror inte hon får det än.
Skulle ju vara ett stort plus i kanten om man hade körkort sen när lillan kom, är ju tummen upp om vi båda har det!


Kasta inte bara bort allting, det enda som har en sådan betydelse..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards