Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Solig & härlig dag!

Av Frida Skoglund - 5 juni 2010 15:53

Lite färg fick man då allt ganska snabbt efter att man satt sig ute i solen, den ligger verkligen på här på baksidan! Men det är ju helt sjukt hur varmt det är ändå ute i solen, så är det lite små jobbigt när man inte kan bada samtidigt. Kan ju vara lite små jobbigt att springa ut och in ur duschen ockå för den delen, men men har i alla fall svalkat av mig efter en lång dusch - skööönt!

Får se vad kvällen har att erbjuda för som vanligt så har jag inga planer, mitt liv är inte det roligaste som finns kan jag ju berätta för er. Ska nog bara ta det lugnt och kanske för en gångs skulls kika på lite one tree hill eller så spar jag det tills imorgon när jag hämtar hem tv:n igen! Lugnt och skönt att ligga i sängen och kika för sig själv, så ska nog ringa någon solstråle som vill ge mig ett gott sällskap en dag/kväll som denna.

Gick för en liten stund sen ut i solen och tänkte vila och kanske försöka somna till en sväng, men det tyckte inte lillan att jag skulle göra så som hon livade på. Hon kanske känner sig lite ensam, men busade tillbaka lite så blev det ganska lugnt när jag gick in igen. Så nu när hon lugnat ner sig ska jag kanske ta mig utåt igen, dock tar väl inte solen så mycket nu vid den här tiden trots att det är för jäkla varmt fortfarande!


 

 
 
Julia:D

Julia:D

5 juni 2010 19:32

Hej:)
Grattis till lillan i magen:D
Om du vill ha namnförslag, Så äre bara att säga till!:)
Kram!:)

http://aprettyprincess.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards