Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Inte igen, jäkla larm!!

Av Frida Skoglund - 21 maj 2010 14:47

Nu har man väl vaknat till en aning, skulle laga mat åt mig och Johannes och jag är ju verkligen knäpp i huvudet och sänker inte plattan när jag ska steka köttbullarna.. Jag delade på en och den vart fortfarande kall på insidan och nästan bränd på utsidan, jo det dröjde inte länge innan brandlarmet satt igång och på köpet fick jag en livrädd lillebror som bara skrek och grät - stackars liten.. Så jag har bestämt mig för att jag aldrig tänker laga mat igen, sen vore det ju en annan femma om man kunde hålla sig till det också (attans!)..

Lillan är galen idag, sparkar som bara den när man lyssnar på vissa låtar och när jag gjorde mat så sparkade hon så det sved till i sidan och gjorde super ont, kändes jätte konstigt när hon sparkade också. Kanske är för att det är bland de första gångerna hon sparkar när jag står upp, jag tycker i alla fall det känns skillnad på när man står och sitter/ligger men jag vet inte varför.. Men hon är ju gullig ändå, en liten stjärna! Igår också när det åska och blixtra var hon väldigt livlig av sig, vet inte varför hon kanske hörde när det small så högt som det gjorde ibland, och ja jag var väl kanske en aning orolig för åska och blixt är inte min grej om man säger så..

Mamma åkte för inte så länge sen till Delsbo för att hämta Tobbe som slutat jobbet för veckan, han är där i närheten på veckorna och hemma på helgerna, så dom får ju en liten break ifrån varandra om man säger så! Nu längtar jag bara så att klockan kan ticka iväg och har hoppats hela dagen på att värken inte kommer, för hitills idag har det gått väldigt bra tycker jag men bara för det så vänder det väl om någon timme!

 

 
 
Linnea - 17 år o gravid

Linnea - 17 år o gravid

21 maj 2010 16:01

grattis till den lilla i magen :)

http://mammalicious.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards