Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Gamla tider.

Av Frida Skoglund - 21 maj 2010 22:40

Sitter och pratar med en äldre vän, Linda. Vi pratade om första gången hon åt kräftor någonsin, och självklart var det hemma hos oss. Troligen fick hon inte den bästa starten på det hela, eftersom hon fick massa i pannan istället? Jo man lyckas ju verkligen med allt om man säger så.

Tänker på hur det var första gången jag träffade två utav mina närmre vänner, Emmi och Bea första gången också. Inte heller den bästa starten på en vänskap, men allt så lyckades man ta sig igenom det och komma varandra så otroligt nära!

Jag ångrar ingenting av det som hänt när jag var mindre, inga bråk eller så. För det har trots allt fört varandra närmre på något sätt och man ser alltid nya sidor hos varandra och man lär sig något nytt, och det kommer till en högre nivå. Klarar man sig igenom bråk och det onda, så klarar man av allt tillsammans tror jag. För så har det varit för min del med en del utav mina vänner, dom jag bråkat mest med står mig närmast. Men visst det är inte så för alla det förstår väl jag också, men vågar man bråka så måste det finnas en del hos en som vet att den inte försvinner för gott?..

Jag saknar hur man hade det när man var mindre, när man inte brydde sig och lekte hela tiden. Jag och Bea lekte jämt att vi ägde en smycke affär, om vi umgicks och började bråka så valde vi att leka ändå, så mycket brydde vi oss om bråk vid den tiden!

Tackar i alla fall till er som fortfarande som finns vid min sida, pojkvän + vänner!

 

 
 
Ingen bild

Emmi

21 maj 2010 23:33

Jadu det va tider det. Spelar ingen roll vad vi bråkat om eller vad du/jag sagt, är man riktiga vänner kan man förlåta och gå vidare. :)

 
beatrice

beatrice

22 maj 2010 06:47

Vi har gjord mycket tok tillsammans, men haft det sjukt bra också! :)

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards