Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Oturen är min "bästa vän"...

Av Frida Skoglund - 4 juni 2010 19:34

Måste berätta att det här är inte min tid i livet om man säger så! Jag gick ut på baksidan och satt och prata med mamma, så när jag är påväg upp för trappen in så skriker hon "FRIDA AKTA DÖRREN!!!!!" - jag fattar något? Nej det gör jag inte, jag hann nästan dra bort handen - men dörr jäveln hann klämma mina fingrar & smått döda min rygg!

Ja och sen nu så satt jag här, så börja det svida och brännas (precis som det känns efter en jävla brännässla) på handleden och nere vid fotknölen. Vafan är det som händer mig egentligen? Är helt knallröd och det svider så jävla mycket, dels att det börjar sprida sig runt handleden? Och jag som är så nojig och blir rädd för ingenting, speciellt nu under graviditeten! Är så rädd att åka på något som kan skada min älskade lillan. Eftersom jag alltid har turen med mig som ni märker, så kommer jag säkert blir geting stucken bara nu i sommar för att jag är gravid. Jävla skit, orka vara allergisk mot getingar då. Jag känner ingen lust till att proppa i mig massa starkare tabletter & ta en jävla adrenalin spruta medans jag är gravid, nix nix nix.

Och just ja, måste även passa på och tacka och bocka för kommentarerna & dessa grattis! Blir alltid ett lika stort leende på läpparna - det uppskattas för fulla muggar!


 

 

 
 
Johanna

Johanna

4 juni 2010 19:49

Haha du låter som mig, skulle inte heller fatta när någon säger så :) hoppas du slipper bli getingstucken :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
anna

anna

4 juni 2010 20:34

tyvärr saknar de hjärta och vett hörru du men vi vet nog hur man behandlar folk :)

http://www.annsi.bloggplatsen.se

 
anna

anna

4 juni 2010 20:55

exakt men tyvärr har folk inge vett :/ vissa har de..vissa inte..de är som att de inge samvete har :/

http://www.annsi.bloggplatsen.se

 
Löfgren

Löfgren

4 juni 2010 21:16

Hejsan :)
Kan du adda min msn, för jag tänkte fråga dig om du kunde hjälpa mig med en sak. Lättast att ta på msn.
Emil_Lofgren@live.se

http://www.mariahspojke.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards