Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Bilder, v.24!

Av Frida Skoglund - 6 juni 2010 20:00

Det växer så det knakar, men det är ju verkligen något positivt! För en gångs skull i livet så är det positivt att bli tjockis, känns väldigt bra faktiskt om jag ska vara ärlig!
Vet inte alls vad jag skulle göra utan henne, hon är allt för mig och gör allting så himla lätt!

 
Och ännu en gång, tuuuusen tack för att stöttande kommentarer! Det värmer verkligen varje gång man läser dom, tack för det leende på läpparna ni också ger mig!


 

 
 
Ingen bild

Cajsa

6 juni 2010 21:17

Gud vad kul! När jag blir äldre vill jag också ha barn. Låter så underbart när du beskriver hur de är! Hoppas allt går bra och jag känner dig inte, men du kommer nog bli en bra mamma! :)

kolla gärna in min blogg: http://cajsaeriksson.bloggplatsen.se

 
anna

anna

6 juni 2010 21:34

naaaw bebismagar är så fiiiint :)

http://www.annsi.bloggplatsen.se

 
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

6 juni 2010 21:45

Svar:
Tack så mkt :) hihi..måste säga igen vad mysigt! :K

Nu orkar jag inte räkna eller nåt men när har du bf? ^^,

http://mammah.bloggplatsen.se

 
Rebecca

Rebecca

7 juni 2010 13:18

Gud va roligt!

Ibland blir man verkligen extremt sugen på det själv, men det som är dåligt är ju att jag fortfarande är väldigt ung! Men en vacker dag ska jag också skaffa ett!

Hoppas allt går bra för dig :)

http://www.beccaabjjrkman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards