Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Mysig kväll!

Av Frida Skoglund - 6 juni 2010 21:51

Blev lite familje mys framför filmen på femman - jag som längtat hela veckan efter BMS, suck! Men det får jag då allt stå ut med, självklart ville lillan också delta i familje myset så som hon rör på sig minut till minut - love it!!

Känner mig inte ens trött nu vilket jag oftast brukar göra så fort jag varit vaken en timme sen blir det bara sämre och sämre, brukar ju ändå ta mig en vila på någon timme men inte de senaste dagarna så jag får väl skylla mig själv som piggar på sig så här på kvällen.

Har ändå varit en ganska intressant dag idag, mycket dåligt som hänt men ändå en massa lycka också! Så nu är jag på toppen humör igen efter att ha pratat av mig lite med Emmi vilket var ett tag sen, tackar o bockar för din förståelse. Är så glad över att jag har dom få vännerna som gör allt till toppen igen när man som mest behöver dom & you know who you are.

Jaja, nu ska jag fortsätta pysa på med lill flickan och bara leva livet!

Konstigt nog så önskar jag att det skulle vara regn nu, det skulle vara super mysigt så här på kvällen också! Dock inte åska & blixt, vill ju ha data & tv igång!


 

 
 
Emilia

Emilia

6 juni 2010 22:16

Omg! vakra ögon du har.

http://virens.bloggplatsen.se

 
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

6 juni 2010 22:25

Svar:
Vad mysigt ^^, vad ska tösen få heta? :)

http://mammah.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards