Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Inte överens!

Av Frida Skoglund - 6 juni 2010 23:45

Jag tror jag går sönder snart, har så galet ont i magen - som en kraftig mens värk!
Tycker det är lite små jobbigt för jag kan inte göra vad jag vill göra, jag kan inte ligga som jag vill ligga jag kan inte göra någonting utan att det hugger, svider till eller ja helt enkelt värker som galnast! Men det är det värt, den smärtan får man ta ibland och den försvinner så småning om. Bara att bita ihop och se det ljusa i allting, lika gäller det med dom fula ränderna man får - buhu.


Familjen har somnat och jag är som vanligt den sista människan som sitter kvar uppe, när ska det här sluta? Jag kan ju inte bli någon natt människa direkt, eller jo vid vissa tillfällen. Men jag vill inte sova bort hela dagen, kan ju vara så att solen skiner och vill göra mig så där tjusigt brun! Åh, jag vill vara brun nu tycker inte om att springa runt och vara blek - det är så fult, i alla fall på min kropp. Men det är jobbigt i solen, jag tycker den ligger på hela tiden och det blir verkligen hur varmt som helst efter högst fem minuter i sol stolen, så jag avgudar när det kommer små vindpustar nu när det inte finns något vatten att doppa sig i!

Jaja, jag ska försöka hitta på lite smått och gott den här veckan och försöka komma ut lite. Ska i alla fall träffa Emilie på onsdag efter vi båda två varit på det vi ska gå på först och främst. Jag hoppas att det finns tid efter det, det var ju ett tag sen om man säger så! Sen håller jag tummarna för att magen/ryggen tillåter det också, jag är inte slö jag försöker verkligen röra på mig så gott det bara går! Men det är nästan omöjligt, för jag har verkligen en värk som knappt går att "komma överens" med, men icke det ska inte få hålla mig inne länge till!


 

 
 
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

7 juni 2010 00:43

Svar:
Ah okej då förstår jag, det är ju ett tag kvar så man hinner ju planera eller så tar man det sen när bebisen är ute eller nåt :) det kommer, hihi..

http://mammah.bloggplatsen.se

 
Isabella Schölling

Isabella Schölling

7 juni 2010 01:09

Du kan få mitt pigment. Sen jag blev gravid kan jag vistas i solen ca en timme och bli svin brun :O har aldrig hänt innan..
I går när jag kom hem och tog av mig alla kläder för att sedan slänga mig i sängen, sprang jag förbi spegeln och fick en chock. Var mega röd/brun över brösten, magen och ansiktet. Fatta vilken chock jag fick.

Innan kunde jag ligga och pressa i solen i flera timmar utan att det ens hände någonting. Och i går låg jag i solen i en timme eller nått och blev skit brun

Puss på dig tösan

http://www.mammaisabella.bloggplatsen.se

 
cicci

cicci

7 juni 2010 01:23

heey tjejen! Visst är det underbart att vänta barn? =) finns inget som är så underbart som att känna ett liv växa i en =) måste bara fråga hur du kan va så säker på att det är en liten flicka?? bara nyfiken o vill önska er all lycka. kram =)

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

7 juni 2010 10:48

Det går över snart stumpan :) fortare än vad du tror! tyckte kevin nyss låg i magen, nu är han 1 år :P

Har också ont, så fruktansvärt. minns inte att det var såhär det kändes att vara gravid ;D
jo, nu vet du det också! att det förhoppningsvis är påväg en till :) (en syster eller bror till för dig ;) )

http://livingwitharockstar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards