Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Läskig värk..

Av Frida Skoglund - 7 juni 2010 21:42

Det trycker i ryggen, ilar upp till hakan när jag andas. Skit jobbigt, känner att jag bara vill sluta andas för att det gör så jävla ont så fort jag tar ett andetag! Hur blir man av med detta då? Varför ska det vara så här, dels att det varit så under ett par år faktiskt. Hugger, ilar, värker ja helt jävla krångel. Svårt att få luft också så bjuder huvudet på en förjäkla värk och jag känner mig alldeles yr så fort jag gör något, känns även som att ögonen hänger ner. Helt varm i ansiktet som om man verkligen ligger och pressar sönder sig i en stekhet sol! Nä usha, håller tummarna för en bättring inom kort!

Min lilla flicka är faktiskt ganska lugn idag, hon ger inte ifrån sig lika som tidigare. Hon har väl kört slut på sig själv som vanligt, kanske blev trött på att höra så många blandade röster idag - haha! Vill ner på stan nu i veckan, inhandla några gulliga klädesplagg till henne. Dock vet jag inte om jag ska köpa något tjejigt med tanke på att det inte är helt hundra ändå.

Ska ju göra ett 3D ultraljud lite senare, efter v.27 eller något tror jag. Det är ju trots allt bara tre veckor dit, det kan få kosta vad det vill men man får ju så galet mycket för sakerna! Då kommer det ju förmodligen synas mer säkert om det är en flicka eller inte, hoppas på det nu när man är så inställd på det!

Måste komma på något namn snart, men mina förslag duger ju inte till verkar det som! Sen får jag inga förslag tillbaka heller, så det blir problem.


 

 
 
Katie Grün

Katie Grün

7 juni 2010 22:42

Hoppas du mår lite bättre snart

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

 
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

7 juni 2010 23:14

Svar:
Ja det får man hoppas annars så blir man väl lite smått besviken när man äääääntligen har kommit på några namn som man gillar tillsammans osv :P haha..

btw..frågade jag dig vad din tös skulle heta? *senil* :P

http://mammah.bloggplatsen.se

 
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

7 juni 2010 23:19

Svar:
Ja vad dum jag är x) haha..och senil, blandade ihop dig med en annan mamma tror ja :D haha..lätt hänt när man pratar med typ jätte många olika typ varje dag :P ahha..

Läste att du skulle göra 3d, vad spännande ^^,

http://mammah.bloggplatsen.se

 
Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

7 juni 2010 23:55

Svar:
Ja jo jag kan tänka mig det :) Varför ska du göra ett sånt för? har inte fattat det än :P haha..

http://mammah.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards