Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Behåll era kommentarer för er själva.

Av Frida Skoglund - 8 juni 2010 22:53

Vad vet folk om mig och min graviditet? När dom inte ens känner mig, nej jag skaffar fortfarande inte barn för att "passa in bland unga mammor", de flesta jag känner är unga mammor ja det vet jag. Men aldrig i livet att det är därför, när dom här personerna blev gravid då var jag också gravid - men jag gjorde abort, för att jag INTE var redo! Så kom inte och säg att jag blir gravid för att jag vill passa in, och varför ska det vara synd om mitt barn sen när hon kommer ut? Varför ska inte jag kunna ge henne någon trygget osv.? Jo jag vet en del om hur det är att ha barn, sen ni som inte känner mig behöver inte säga något för ni vet inte hur jag är som person, vad jag vet och inte vet. Lämna era jävla kommentarer hos er själva, jag skulle ALDRIG skaffa barn om jag inte visste att jag skulle klara av det och aldrig skaffa barn för att "passa in". När fan ska ni förstå det ni som sitter och skriver annat? Jag har sagt det flera gånger?

Självklart säger jag ett och annat för att "försvara" mig när folk jag inte vet vilka det är sitter och skriver saker, när dom inte ens vet hur jag som sagt är som person och det ena med det andra. Nej, skriv till någon som ni känner istället - dom kanske uppskattar det.


 

 
 
Förbannad mamma

Förbannad mamma

8 juni 2010 23:13

Vart är pappan, Hur länge har ni varit tillsammans, Hur är erat förhållande och vad jobbar han med? Och vad jobbar du med? Eller tänker ni göra som alla andra, leva på soc och vara en belastning på systemet? jävla trygghet ungen kommer ha dåra, Du vet väl att soc kan neka ansökningar om du gjort fel i dom? Då står du där med din unge o e pank. Stackars lilla barn, du är ju själv ett barn! Jag vet nog allt vem du är du!

http://idiot.se

 
Frida

Frida

8 juni 2010 23:24

Pappan är med i bilden, hur länge vi har varit tillsammans tycker jag inte att du har det minsta med att göra. Nej jag kommer inte leva på soc, du kanske ska läsa lite äldre inlägg innan du börjar fråga ut saker. Nej jag kommer inte stå där pank med mitt barn, jag har egna pengar och kommer klara det fint ska du se. Jasså det vet du, då kan ju du komma hit då också då så vi kan ta det irl kanske, eller så kan du ju ta och berätta vem du själv är?

http://theresafridaskoglund.blogggplatsen.se

 
Ingen bild

Emmi

8 juni 2010 23:50

....

 
Emmi

Emmi

8 juni 2010 23:57

Lär era jävla att skriva NAMN på era kommentarer för i helvete!!! Så vi andra slipper få skit för nått vi inte gjort!

http://emilie.cerbo.blogg.se

 
beatrice

beatrice

9 juni 2010 07:31

Du kommer bli en underbar mamma Frida. Skit i vad alla andra säger. Jag fick bara elaka kommentarer när jag väntade Milo. & vi levde på soc tills Oskar fick jobb, det är inge negativt med det heller. Det är jävligt bra att de finns där och hjälper till, då är det väl bättre att de hjälper unga mammor istället för knarkare och alkholister? Som sagt Frida, du kommer bli en bra mamma det vet jag!

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pappa

9 juni 2010 07:50

Frida! Ta inte åt dig.

 
Marlene, HBG-Girl

Marlene, HBG-Girl

9 juni 2010 12:30

Hej.

Jag ville bara säga att även fast än jag inte känner dig så står jag bakom dig till hundra procent. Alla har rätt att göra sina val utan att folk ska lägga sig i. Du och din pojkvän har bestämt er och det borde vara nog och är nog. Du kommer att bli en jätte bra mamma och din dotter kommer att ha en underbar trygghet i dig och din pojkvän. Stå på dig, du kommer att klara det!

Lycka till och jag är på din sida.

Kramar

http://hbg-girl.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

10 juni 2010 13:05

Ta inte åt dig av någon som kallar sig själv för "förbannad mamma" och skriver sådär. Om människan inte ens kan stå för vem den är, kan dennes åsikter inte heller vara så starka som det påstås. Den människan kan helt enkelt inte stå för vad den sagt. Vågar väl helt enkelt inte.

Jag vet att du klarar detta :) jag och resten utav familjen står här bakom dig :)

http://livingwitharockstar.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

13 juni 2010 11:47

"Förbannad mamma" verkar inte vara en mamma..Om man skäller ut en yngre man inte känner är det väl konstigt om man har barn??
Ta inte åt dig Frida!:)

http://aprettyprincess.blogg.se

 
Ingen bild

Helena, Beas mamma

17 juni 2010 19:10

Klart du/ni fixar det!
Inget tvivel om saken, Frida.
Stå på dej, sådana där inlägg brukar bottna i avundsjuka, svartsjuka eller dålig självbild. För vissa människor känns det bättre att prata skit om andra för att höja sej själv.

Det närmar sej för dej/er nu =)
Lycka till!
/Helena

 
Frida

Frida

17 juni 2010 19:39

Tack så mycket Helena! :)

http://theresafridaskoglund.blogggplatsen.se

 
Elin

Elin

21 juni 2010 10:47

Klart jag storbloggar style ;) Du fixar detta utan problem Bia!

http://mylifeinnorrland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards