Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Undra om..

Av Frida Skoglund - 16 juni 2010 11:00

Har väldigt stora funderingar på att sluta läsa folks bloggar, blir så jäkla irriterad när jag märker att dom absolut aldrig kan komma på något eget. Eller så gör vi så att jag gör så att nästan ingen kan komma åt min blogg, är ju ändå min trots allt och då tycker jag det är jäkligt patetiskt att gå och skriva om det jag gör & klaga över det jag skriver ibland, hur mitt liv ser ut.

Idag blir det förmodligen att sola en sväng, skulle vara toppen att få bli brun någon gång! Ser ju ut som ett lik och det orkar jag inte göra längre. Sen vet inte jag var kvällen har ett erbjuda eller dagen, eller jo jag har väl lite saker att göra men vet inte vilket utav det.

Ska även försöka komma på något att skriva om idag, vet dock inte om det ska vara ännu en sak som är lite neråt för jag tror redan att jag berättat det mesta faktiskt. Kanske det blir om en lycka den här gången, kanske ska jag skriva om lillan igen för det är ju nytt folk som hittat hit som kanske inte läst. Dels att jag inte detaljerat så mycket i tidigare inlägg, utan bara skrivit kort om allting. Hmm, men ja vi får se vad som dyker upp om min hjärna tänker pigga på sig idag eller inte.

Lillan har sparkat eller slagit på något i tre dagar nu, känns som att jag får massor med stötar när hon sparkar där. Blev jätte rädd när jag låg och precis höll på att somna in, sen så får man något slag av en stöt i sidan och det tog ju ett tag för min hjärna att koppla vad det var..

Nu blir det väl frukost och sen försöka få något slag av färg..


 

 
 
beatrice

beatrice

16 juni 2010 13:11

Är det jag som härmar dig menar du? För att jag funderar på att skriva om min barndom?

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

18 juni 2010 01:05

Eller så kan du göra som mig och bli statistik kåt och kommentera andras bloggar som fan :D

http://mylifeinnorrland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards