Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Frida Skoglund - 4 augusti 2010 18:43

Ingen Johanna har ännu setts till, buhu! Hon skulle fira någon först (?) om jag inte hörde eller minns fel.. Ja, ni vet ju mitt minne och så min dåliga hörsel på det - det gör inte saken bättre. Men hon dyker upp när hon dyker upp, har ingen brådska om man säger så! Har ju hela kvällen på oss men båda två kanske är en aning trött, vem vet? Blir som sagt massa one tree hill kollande, eller ja det kanske inte blir lika mycket som det skulle ha blivit om man började tidigare!


Imorgon ska jag förmodligen träffa Julia igen, om hon kommer ihåg det. Nästan otroligt att jag kom ihåg det, haha! Ska skicka ett sms till henne nu eller lite senare och höra efter. 


Nu måste jag kila ut en snabbis!

Av Frida Skoglund - 4 augusti 2010 16:13

Sitter och busar med lillan, hon livar som en tok fast det gör hon nästan jämt till musiken.. Tror även att hon gått och skaffat sig hicka också, så att det är lite därför hon är på viset - gullungen min! 


Ska lite senare eller något tag nu någon gång mysa med Johanna, kolla på lite OTH och snacka skit. Det är inget fel med det, det är bara massa positivt tycker jag faktiskt! One tree hill är det bästa att kika på när man har massa i tankarna, man blir så inne i allt och glömmer allt runt omkring - helt okej! 


Johannes klämde sitt finger för inte alls på länge sedan idag, och det svider alltid lika mycket i hjärtat av att se honom ha ont och skrika och gråta. Hur ska man inte då känna när sin egen dotter gör sig illa? Får fängsla fast henne så hon inte får sig någon skada. . Lär väl ändå dröja ett bra tag innan hon börjar bli som Johannes och ska göra allt och ingenting, men man kan ju alltid hoppas.. Skulle få sån ångest om hon gjorde illa sig och skylla allt på mig, men det kanske är så en mamma känner vad vet jag?.. 


  

Av Frida Skoglund - 4 augusti 2010 12:58

Var och kikade på lägenheten idag och det var väldigt fräsh tycker jag. Hade tvättmaskin och diskmaskin också, snacka om att jag blev ännu gladare! Eftersom jag hatar mer än allt att vara nere i tvättstugor, och diska tycker jag inte är så speciellt roligt heller.   

Stor var den också för att vara en etta tycker jag, kommer säkert trivas där när man fått dit möblerna som man vill ha och ska trivas med också. 


Var och handlade lite små grejer till lägenheten sen också, tittade även på möbler som jag blev sugen på. Så nu känns det att det verkligen är på gång allting & bra känns det.


Ska ta och vila en sväng nu tror jag, har världens sämsta humör så jag vet inte var jag ska ta vägen faktiskt! Så får hålla tummarna och hoppas på att det går över så småning om..


  

Ovido - Quiz & Flashcards