Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Frida Skoglund - 25 augusti 2010 20:33

Jag har först och främst kommit fram till att jag har den absolut bästa musik smaken, den som säger något annat har inte alls någon bra musik smak! Haha, ärligt talat så får jag alltid något lyckorus när jag sitter och lyssnar på massa låtar och blir alltid så peppad, glad och hoppig av mig. Ja visst jag kan ju inte hoppa alls, men jag kan inte heller sitta still jämt! 


Nu ska jag tjaaata, va inte så tyst av er. Jag har tråkigt som tusan och vill läsa massa roligt ni har att komma med, massa snällt och massa knepiga saker! Shoho, uppskattas ju.


Imorgon blir det föräldrakurs då, halv två! Har frågat Anja flera gånger om det är imorgon och halv två, kasst minne. Tur man slapp gå själv i alla fall, att Anja går i samma grupp för Philip ska vara hos tandläkaren så han kan ju inte följa med heller. Men det är sånt som händer, är ju inte bara en gång det är heller så.  


  

Av Frida Skoglund - 25 augusti 2010 17:48

Har nyss vaknat råkade visst somna till lite för länge så nu blir man väl uppe halva natten och väntar på att få sova någon gång. Men ska ta och fjanta runt lite så jag vaknar helt till liv nu istället och ringa och snacka lite strunt med någon gulle, Johanna kanske får sig en pling vem vet?.. 


Som sagt, blir för lite bloggande nu för det är så tråkigt och vet inte vad jag ska skriva om heller.. Men men, det är väl sånt som händer antar jag.


  

Av Frida Skoglund - 25 augusti 2010 12:39

Har en lillebror som för det första smittat mig, för det andra är super gnällig och förbannad för att han är sjuk, som är sur på mig och inte tänker prata med mig förnst imorgon säger han. Jobbigt att vara liten ibland ser det ut som, fast nu ska han börja prata med mig idag säger han, dom är så roliga dom små och man tycker det är roligt när dom blir förbannad som han själv säger eller brummen säger han också vissa tillfällen.


Mormor hade tvätt tid idag så hon tyckte att hon kunde slänga in bebis kläderna också då hon inte hade så mycket egen tvätt, snäll som sjutton tyckte jag. Så då har lapparna ryckts bort från klädern och väntar på att bli rena och är redo för användning av en liten buse så småning om. Börjar fundera på var man ska ha skötbordet i lägenheten, toaletten är lite liten och skötbordet mega stort tycker jag. Men det visar sig när det är dags för inflyttning, trevligt sörrinini. 


Nu ska jag försöka trycka i mig maten eller när den är klar, sen mysa framför one tree hill och kanske blunda en sväng..


  

  

Av Frida Skoglund - 25 augusti 2010 10:00

Somnade sent, vaknade tidigt och jag hatar när det är så. Vet inte varför jag vaknade heller för det var ingen annan som var vaken när jag vaknade, höll på och somna om så plinga det i telefon men jag fattade inte det riktigt - som vanligt. Jag får seriöst damp på denna telefon, den kan seriöst slänga sig i vägghelvete! Det står att man ska kunna ha 500sms i inkorgen/skickat, ja tjo hej duuuu! 22 sms i inkorg/skickat, "minnet fullt, radera" dra åt helvete, mobil jävel.. Inte alls min mobils bästa dagar, jag som tyckte bra om den tills den blev en jävla k*k mobil, mycket svordomar men fy tusan så sur jag är. Virus på datahelvete också så det skriker om det, men en sådan ska i alla fall farfar köpa åt mig men blä.


Ska i alla fall prata med syon på skolan också, ska vänta på att Marie ringer upp mig bara för hon hade ringt och jag hade missat och kaos kaos kaos.. Sen ska det är gå vägen också för tusan bubbel, annars blir jag ledsen i ögat och det är jag seriös med.. Vill ta något mer ansvar och få in något någon gång, inte sitta och vänta och se på hur alla andra har det och hur man inte får göra det man vill.


  

Ovido - Quiz & Flashcards